Gå til innhold

Klage på Logitech G9 - noe vits?

Anbefalte innlegg

Bare en liten input. Hadde en MX518 mus som konka ut etter 2-3 år. leste på nett de kom med en 5 års fabrikkgaranti. Ringte logitech support. oppga serial nr. fikk ny mus i posten 4 dager etterpå!. Sendte inn avklippet usb ledning fra den andre som var ødelagt. TOPP service og no problem.

B

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sendte en mail til Logitech. Der fikk jeg bare svar om å kontakte selger (i dette tilfelle datakjeden Webshop). Jeg sendte en mail til Datakjeden, og fikk kjapt svar. De sa at de tvilte på at dette var skjedd under normalt bruk, men skulle vurdere saken om jeg sendte inn.

Hva gjør jeg nå?

1. Gidder ikke styre med å sende inn, er jo bare estetisk.

2. Sender inn og venter en stund uten mus.

Hva skjer hvis jeg får negativt svar fra Datakjeden? Må jeg betale for porto og "service"? Må jeg betale det uansett?

Endret av Knewt
Lenke til kommentar
Jeg sendte en mail til Logitech. Der fikk jeg bare svar om å kontakte selger (i dette tilfelle datakjeden Webshop). Jeg sendte en mail til Datakjeden, og fikk kjapt svar. De sa at de tvilte på at dette var skjedd under normalt bruk, men skulle vurdere saken om jeg sendte inn.

Hva gjør jeg nå?

1. Gidder ikke styre med å sende inn, er jo bare estetisk.

2. Sender inn og venter en stund uten mus.

Hva skjer hvis jeg får negativt svar fra Datakjeden? Må jeg betale for porto og "service"? Må jeg betale det uansett?

RING logitech sitt support senter. Si at musa er død. du aner ikke hvorfor. Du fremholder fabrikkgaranti. Du har mistet kvittering men de ser når den er laget utfra serial. Du får antakelig beskjed om å sende inn avklippet ledning med usb enden inn til en adresse. Ny mus i post :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...