Sailfish Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Ser at veldig mange gamingtastatur ikke har tastene "æ", "ø", "å". Dette finner jeg ganske irriterende når jeg da f.eks. også skal bruke tastaturet til å skrive en norskstil...eller innlegg på diverse fora som f.eks. dette. Er det noen kjempegode gamingtastatur der ute med tastene "æ", "ø", "å"? Lenke til kommentar
Mystogan Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Såkalte "gaming-tastatur" er oppskrytt. =) Jeg har et Logitech OEM Ultra X, og det fungerer utmerket. Har hatt det i 1,5 år nå, og ingen problemer med det faktisk. Responsen på tastene er veldig god, synes nå jeg, og jeg finner dette tastaturet mye bedre å skrive på enn f.eks Logitech G15. Men dersom du absolutt vil ha et gaming-tastatur, finnes de fleste med svensk layout, såvidt jeg vet. Denne er omtrent helt lik norsk layout, men æ, ø og å er annerledes. Lenke til kommentar
Sailfish Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Såkalte "gaming-tastatur" er oppskrytt. =) Jeg har et Logitech OEM Ultra X, og det fungerer utmerket. Har hatt det i 1,5 år nå, og ingen problemer med det faktisk. Responsen på tastene er veldig god, synes nå jeg, og jeg finner dette tastaturet mye bedre å skrive på enn f.eks Logitech G15. Men dersom du absolutt vil ha et gaming-tastatur, finnes de fleste med svensk layout, såvidt jeg vet. Denne er omtrent helt lik norsk layout, men æ, ø og å er annerledes. Personlig har jeg ikke, og har heller aldri hatt, et gaming-tastatur. Men siden det ordet er brukt så ofte over dette forumet trudde jeg d var d som var tingen. Hva r d egentlig som skiller gaming-tastatur fra vanlige a? Lenke til kommentar
Mystogan Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Gaming-tastatur har ofte programmerbare knapper, bedre respons, og er "kulere" utseendet. Men det spiller igrunnen lite, det er du som bestemmer hvor bra et tastatur er å skrive på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå