senjakongen Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Hei Noen her som har noen erfaringer med å bruke Touch Diamond opp mot Exchange? Lurer litt siden synking mot Exchange har en tendens til å korte drastisk ned på batterilevetiden. Fint hvis noen kunne komme med noen erfaringer rundt hvor lenge batteriet varer når oppkoblet mot Exhange.. Ser også at Touch Pro som kommer snart skal ha bedre batteri, så da er jo kanskje den et alternativ hvis Diamond ikke holder mål. Endret 24. juli 2008 av senjakongen Lenke til kommentar
cnil Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Med originalbatteri og konstant synkronisering (altså ikke intervallsynk) varer ikke batteriet en hel dag hvis du ringer en del. Hvis telefonen brukes moderat, klarer du deg med lading hver natt! Men jeg anbefaler deg å kjøpe ekstra batteripakke! Mvh Pål Lenke til kommentar
senjakongen Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Det var vell det jeg ventet (fryktet). Tror kanskje jeg venter på Touch Pro som skal være like om hjørnet. Den skal etter sigende ha en del bedre batteri... Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Har testet litt og med push mail påslått varer den i 2 døgn for meg, sett at jeg ikke ringer eller hører på musikk. Bruk av skjermen og samtaler tar vesentlig mer strøm enn push mail. Jeg går tilbake til å lade den hver dag, så har jeg friskt batteri hele dagen. Det skader ikke li-ion-batteriene heller, så hva er problemet? :-) -s Lenke til kommentar
senjakongen Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg ser heller ikke problemet hvis den varer hele dagen. Men hvis man er avhengig av synk av kalender og mail kontinuerlig samtidig som man prater en del i telefonen, så er det litt slitsomt å måtte lade batteriet midt på dagen Lenke til kommentar
Gojira Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Exhange sync har ikke nevneverdi utslag på batteritiden. Ved å ha på dette på en hel kontra av en hel dag så utgjør dette ingen forskjell. Må som skrevet over lade mobilen ca en gang pr dag uansett.. - Gojira Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå