Henry9 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Det ryktes om oppgradert versjon av konsollen. Det er alltid gøy med rykter om ny maskinvare, og i disse dager snakkes det mye om en mulig ny PSP. For et år siden ble Slim & Lite-versjonen av PSP-konsollen annonsert på E3, og kom i salg på høsten, men spionbilder fra Kina forteller at enda en versjon av maskinen kan være på trappene. Nye funksjoner? Det hevdes at den nye PSP 3000 vil blant annet inkludere en PS-knapp, lik den vi finner på kontrollerne til PlayStation 3, som vil erstatte den eksisterende Home-knappen. Maskinen skal også ha innebygd mikrofon. (Ta linken for bilde) La oss være ærlige, bildene ser ikke veldig overbevisende ut, men det er jo alltid moro med litt rykter. E3 er over, og ingen ny maskinvare ble annonsert av Sony, men det er ikke lenge til Leipzig Games Convention der selskapet lover mange flere nyheter. Vi får se! Kilde: ITAVISEN Endret 24. juli 2008 av Henry9 Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Copy and paste Selve knappen og mikrofon er ikke god nokk grunn til at jeg hverken angrer på kjøpet psp fra før av og at jeg har noen behov for og kjøpe psp 3000 Trur egentlig det bare er bullshit Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 skal jeg være ærlig nekter jeg å tro sony vil lage noe som heter psp 3000 heller, altså å sette 3000 bak der er bare ikke deres stil, hadde dette vært microsoft ville nok navnet vært troværdig... men ikke hos sony Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Du vet at den originale PSP-en heter PSP 1000 og Slim heter PSP 2000? Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Sony legger på en knapp og en mic, og kommer nå til selge PSP under nytt navn, for 500,- mer... Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Fokus på spill, to analogstikker, bedre batterilevetid osv. er det jeg vil ha hvis de skal komme med en ny PSP. Skype? enda ett bevis på at PSPen har gått i helt gal retning. Kommer det en ny versjon må den fokusere på spill! Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Hehe hadde jeg vært skillet på photoshop skulle jeg lagd en .gif bilde med en psp som sakte men sikkert utvikler seg til en mobiltelefon Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Har ikke bruk for Skype. Har det allerede på stasjonær og bærbar PC, og hvis jeg ikke bruker en av de, har jeg alltid mobilen i høyre bukselomme. Sony bør heller sette fokus på flere gode spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå