Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Drive letters og paragon...

Anbefalte innlegg

Hei.

jeg har et lite problem med Paragon Partition manager, jeg får ikke satt riktig drive letter.

jeg har 2 HDD 250 og 750GB med 4 NTFS partisjoner, 1 Ext3 og 1 Swap2 (Linux partisjonene har ikke Drive Letter, de vises ivertfall ikke).

de fire NTFS partisjonene er som følger:

D = Windows XP

C = Games

S = Shared

P = programmer

de var slik før jeg formaterte og instalerte Windows partisjonen på nytt:

C = Windows XP

G = Games

S = Shared

P = programmer

jeg sletta ikke spillmappen når jeg formaterte siden jeg har over 120GB med installerte spill, gadd rett og slett ikke. og nå ikke uforventa så krangler steam om drive letters spillene fungerer men patchinga fungerer ikke bortsett fra CSS som ikke funker i det hele tatt.

Når jeg prøver å fikse Drive letter tilbake til det gamle på Games Partisjonen i Paragon

så er bokstaven G ikke listet opp, det virker som om at jeg kun kan bruke en bokstav en gang så kan jeg ikke bruke den igjen senere selv om jeg ikke har noen andre partisjoner med samme bokstav. hvis jeg for eksempel fjerner Drive letter på P så få jeg ikke kalt den for P igjen etter på.

En annen ting jeg også syns er litt merkelig er at XP partisjonen ble kalt D og ikke C som er vanlig. men det er ikke noe jeg har problemer med det som er problemer er Games Partisjonen.

Håper noen kan hjelpe meg, prøvde å google litt men fant ikke noe svar.

Endret av Hellriser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...