Clown Zombie Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Handleliste fra komplett. Handlevogn Fra prisguide Handlevogn Jeg har fra før et av samme minnesett liggende, så det blir 4gb. Har også liggende vifte jeg har tenkt å ta i bruk på den nye maskinen. Any thoughts? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Oppsettet ser bra ut det. Er det noen spesiell grunn til at du har valgt et så dyrt hovedkort? Har du planer om Crossfire? Overklokking? Det spørs om du får plass til Thermaltake-kjøleren din. Endret 24. juli 2008 av Morten K Lenke til kommentar
Clown Zombie Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Oppsettet ser bra ut det. Er det noen spesiell grunn til at du har valgt et så dyrt hovedkort? Har du planer om Crossfire? Overklokking?Det spørs om du får plass til Thermaltake-kjøleren din. Jeg vil overklokke litt etterhvert, ikke planer om crossfire med det første. Jeg synes hovedkortet lover godt etter anmeldelser jeg har lest. Hva mener du med at kjøleren kansje ikke vil passe? I forhold til hovedkortet? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Oppsettet ser bra ut det. Er det noen spesiell grunn til at du har valgt et så dyrt hovedkort? Har du planer om Crossfire? Overklokking?Det spørs om du får plass til Thermaltake-kjøleren din. Jeg vil overklokke litt etterhvert, ikke planer om crossfire med det første. Jeg synes hovedkortet lover godt etter anmeldelser jeg har lest. Hva mener du med at kjøleren kansje ikke vil passe? I forhold til hovedkortet? Hvis du vil spare noen kroner,så kan du godt velge et billigere hovedkort. For eksempel Asus P5Q-Pro. Vær også klar over at du får et bra X48-hovedkort til samme pris som Maximus II Formula. For eksempel Rampage Formula. Hvis du finner ut at du skal velge et billigere hovedkort,så kan det være en ide å bruke litt penger på en raskere disk. Du kan lese gjennom denne testen. Det jeg mener med kjøleren er at den kanskje kommer i konflikt med en av kjølerne på hovedkortet. Lenke til kommentar
Clown Zombie Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Oppsettet ser bra ut det. Er det noen spesiell grunn til at du har valgt et så dyrt hovedkort? Har du planer om Crossfire? Overklokking?Det spørs om du får plass til Thermaltake-kjøleren din. Jeg vil overklokke litt etterhvert, ikke planer om crossfire med det første. Jeg synes hovedkortet lover godt etter anmeldelser jeg har lest. Hva mener du med at kjøleren kansje ikke vil passe? I forhold til hovedkortet? Hvis du vil spare noen kroner,så kan du godt velge et billigere hovedkort. For eksempel Asus P5Q-Pro. Vær også klar over at du får et bra X48-hovedkort til samme pris som Maximus II Formula. For eksempel Rampage Formula. Hvis du finner ut at du skal velge et billigere hovedkort,så kan det være en ide å bruke litt penger på en raskere disk. Du kan lese gjennom denne testen. Det jeg mener med kjøleren er at den kanskje kommer i konflikt med en av kjølerne på hovedkortet. Tror ikke jeg trenger en raskere disk, men takk for rådet. Du har ikke en kjølepasta å anbefale, og en alternativ cpu vifte? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Prøv den kjøleren du har før du kjøper ny. Du får jo uansett en kjøler med cpu som passer. Når det gjelder kjølepasta,så kan du lese Goopguiden. Lenke til kommentar
Clown Zombie Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 Prøv den kjøleren du har før du kjøper ny. Du får jo uansett en kjøler med cpu som passer.Når det gjelder kjølepasta,så kan du lese Goopguiden. Takk skal du ha, mulig jeg går for P5Q, vanskelig å velge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå