Gå til innhold

Tank i TK: the eye

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Avoidance?

Class?...

Edit: Ah, warrior..

Ca rundt 20% av alle de der dodge parry osv : P

det var ekstremt lite block.. har 31% selv og har aldri satt foten innenfor noe annet en Gruul

Men så er ikke block rating en viktig stat for warrior tank akkurat ...

Anyways, ser for meg at du blir one hited på visse trash mobs, så ville ikke hatt deg med der.

:yes:

Lenke til kommentar

Yessyess: Block rating er faktisk ganske viktig for warrior.

Mer block rating = høyere damage på sheild slam, mer damage på sheild slam = mer aggro.

Og ikke minst så gjør jo block rating også at man tar mindre damage når man blocker aka Sheild Block eller hva den heter... den abilitien skal en god tank ha på cooldown HELE tiden.

Block\Block Rating er faktisk EN av de tingene som gjør at en Warrior Tank er bedre å bruke enn en Druid\Paladin tank så vidt jeg husker. (er over 1 år siden jeg har spillt WoW aktivt\hardcore).

Nå er det en stund siden jeg spillte WoW og ialefall lenge siden jeg spillte det aktivt, så KAN hende jeg bommer litt med navn osv, men om ting er som de var når jeg stakk så er block rating\block % ganske viktig for en Tank.

Lenke til kommentar
Yessyess: Block rating er faktisk ganske viktig for warrior.

Mer block rating = høyere damage på sheild slam, mer damage på sheild slam = mer aggro.

Og ikke minst så gjør jo block rating også at man tar mindre damage når man blocker aka Sheild Block eller hva den heter... den abilitien skal en god tank ha på cooldown HELE tiden.

Block\Block Rating er faktisk EN av de tingene som gjør at en Warrior Tank er bedre å bruke enn en Druid\Paladin tank så vidt jeg husker. (er over 1 år siden jeg har spillt WoW aktivt\hardcore).

Nå er det en stund siden jeg spillte WoW og ialefall lenge siden jeg spillte det aktivt, så KAN hende jeg bommer litt med navn osv, men om ting er som de var når jeg stakk så er block rating\block % ganske viktig for en Tank.

Lol..

Block rating = øker % SJANGSEN til å blokke

Block value = øker dmg'en du blocker (og dmg'en på shield slam)..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...