creAtiive Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Har lastet ned dette temaet: http://angafeng.deviantart.com/art/peppere...arency-89927970 Jeg lurer på hvordan jeg installerer det på pc'en ? Endret 24. juli 2008 av creAtiive Lenke til kommentar
Sandland Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Den var nice da Står vel kanskje noe på siden? vist ikke tror jeg du skal legge den i ei av mappene i windows.. Endret 24. juli 2008 av Sandland Lenke til kommentar
creAtiive Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Den var nice da Står vel kanskje noe på siden? vist ikke tror jeg du skal legge den i ei av mappene i windows.. Finner det ikke:p Ingen som vet? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 mest sansynlig er UXTHEME sperra i vista akuratt som i xp. så man ikke kan bytte themes uten å bytte ut uxtheme.dll med en modifisert en. dette er det man gjør i xp. har ikke peil på om det er samme fremgangsmåte i vista. tipper mappene er satt opp på samme måte da. C:\WINDOWS\Resources\Themes Lenke til kommentar
creAtiive Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 mest sansynlig er UXTHEME sperra i vista akuratt som i xp. så man ikke kan bytte themes uten å bytte ut uxtheme.dll med en modifisert en. dette er det man gjør i xp. har ikke peil på om det er samme fremgangsmåte i vista. tipper mappene er satt opp på samme måte da. C:\WINDOWS\Resources\Themes Slik er det seende ut i vista: Lenke til kommentar
miCro Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Som nevnt over må du modifisere en del filer slik at windows tillater usignerte themes, det kan du gjøre med et program som heter VistaGlazz. Om du har SP1 lagt inn så må du bruke betaversjonen som de nevner i bloggen deres. For mer informasjon ta en titt i denne tråden. Endret 5. august 2008 av miCro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå