Largie Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hei Jeg sitter med et Casio EX-Z77 kamera, ref: http://www.casio-europe.com/no/exilim/exil...specifications/ På undersiden står det USB/AV men ingen av mine "standard" USB-kabler passer, vet dere hvilken form det skal være? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 De fleste kameraer bruker en kabel med mini-usb i den ene enden. Fulgte det ikke med da du kjøpte kamera? Lenke til kommentar
Largie Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Jo det fulgte med, men jeg har med meg kameraet på jobben. Det er ikke mini-usb eller micro-usb (mini bruker creative zen spilleren) micro hadde vi på et annet kamera her og den er mye mindre. Andre forslag? Evnt noen med et Z77 kamera som kan sjekke Endret 24. juli 2008 av Largie Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Finnes mange forskjellige utgaver. Vi pleier å tipse kundene våre som har kamera uten standard mini/mikro USB om å kjøpe kortleser. Stort sett like rimelig og mye mer praktisk. Lenke til kommentar
Largie Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Jupp, dro litt rundt i byen for avlesning. Men det viser seg at "next-gen" SDHC kort ikke leses av så mange kortlesere enda. Dermed var det enda stein i skoen. Møkka kamera mener nå jeg da som ikke bruker standardplugger Lenke til kommentar
PerB Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Gjenkjenner du en av USB-standardene i det vedlagte bildet? Lenke til kommentar
Largie Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Det er hvertfall ikke Type A eller B Den litt skrå varianten (Mini-A) bruker Creative Zen stone'n min og den passet ikke, virket litt for bred. Men Mini-B kan kanskje passe iht tegning. Forøvrig står det USB/AV på gummien som beskytter pluggen, så det er helt sikkert en ikke-standard-plugg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå