johome Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Jeg er litt usikker på hvor jeg skal poste dette så jeg prøver her. Som tittelen beskriver så er visningene på forumet plutselig blitt helt gærn : Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Som bildet viser så er det bare første posten som vises , de andre postene må jeg trykke på manuelt for å se innholdet Det blir jo helt tullete og fullstendig uoversiktig for meg. Hva har skjedd ? Hvordan kommer jeg tilbake til det gamle ? Har ikke vært innom kontrollpanelet. Endret 24. juli 2008 av johome Lenke til kommentar
bizarro_per Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hvis du ser øverst på på linjen (øverst til høyre på posten din), står det valg. Klikk der og trykk på "bytt til standard" under visningsalternativer. Du har nok vært borti knappen en gang. Lenke til kommentar
johome Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Takker. Jeg hadde det litt travelt i sted og har nok vært borti knappen uten å ha lagt merke til det. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 [Automatisk svar] Problemet er løst, tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg