Joachim_F Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Tegneserien og den kommende Hollywood-filmen Watchmen får eget spill. Les mer Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Jeg lukter fail lang vei her. Lenke til kommentar
t_k Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Please. Ikke lag et bortkastet haste spill for å promotere filmen. Watchmen fortjener faktisk en god dose respekt. Who will watch the watchmen? Lenke til kommentar
My War Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Eier alle spillene dems, men kan ikke si jeg ble imponert. Føltes som jeg spilte en demo, nei demoer er nesten lengre. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Jeg synes skikkelig synd på Alan Moore som er den opprinnelige forfatteren av Watchmen. Det må være trist å se at tegneserien som han lagde for å stille spørsmål ved tradisjonell overfladiskhet og kommersialisme i tegneserier blir offer for det samme selv. Er det dette man kaller "poetic injustice"? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Hmmm... farlig farlig. Det skal mye til for at de klarer å gjengi den grafiske novellens geni i firmformat. Ikke fordi det er så vanskelig nødvendigvis, men pg.a erfaring tilsier at alle gode idèer Hollywood for hendene sine i har en veldig sterk tendens til å automatisk dette ned mange hakk på kvalitets skalaen. Det sagt så har filmindustrien gått fremover i det siste, og forholdene for å kunne gjennomføre et slikt prosjekt med gode resultater er sansynligvis bedre nå enn noen gang før. Riktig director som forstår materialet vil være alfa og omega... -Stigma Endret 24. juli 2008 av Stigma Lenke til kommentar
qwert Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Riktig director som forstår materialet vil være alfa og omega... Zack Snyder, mannen bak 300. Har inntrykk av at filemn er på vei mot å bli så bra man kan oppnå i Hollywood (uten at det nødvendigvis sier så mye), men jeg ser ikke hvordan et Watchmen spill kan ende opp som noe annet enn et hån mot kildematerialet. Lenke til kommentar
viga Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 har dessverre ikke fått med meg watchmen men dette her blir nok dritt Lenke til kommentar
junkish Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) gleder meg iværtfall som faen til filmen, ser ser veldig true til tegneserien ut:) Endret 26. juli 2008 av junkish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg