EmmJay Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Nintendos Cammie Dunaway forteller at vi har sett alle spillene som kommer fra dem i år. Les mer Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Animal Crossing ser jo greit nok ut, ellers blir vel Wiien å støve ned i år også tenker jeg Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Flott, la Nintendo fokusere på litt dypere spill fremover Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 De har vist alt de gir ut i år, men hva med neste år? Vi er tross alt snart i august. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Sjølv er eg no ganske nøgd med Wii spela me har fått til no. Mario Kart, Galaxy, Brawl, Metroid Prime etc, men håpar sjølvsagt på nye, spennande Wii titlar til neste år. Sjølv synest eg Mario Strikers Charged Football var ein kjempe opptur, har ikkje aning kor mange timar eg og kompisane mine har brukt på det. E3 var kanskje ein liten flopp, men me har fått ein god del bra spel fra før av. Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Jaja. Nintendo kjører sin greie, noe som er greit nok - jeg setter pris på å ha noe ekstremt familievennlig i stua når datteren min blir et år el to eldre. Vi får bare håpe at Microsoft og Sony holder koken med spill til den voksne/modne delen av kundene. Endret 24. juli 2008 av thomanil Lenke til kommentar
Nacky Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Jaja, litt skuffende dette, men har jo alltids PC/Ps3 + gamle wii titler å drøye tiden med Ellers har vi jo strålende sommervær Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Flott, la Nintendo fokusere på litt dypere spill fremover Dypere spill? Greit nok at jeg liker zela, mario etc etc, men kan ikke huske sist jeg spilte ett dypt nintendo spill. De melker heller kjente franchises for det de er verdt, men mulig jeg har gått glipp av noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-b5747 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Det er dumt å si, men det begynner å bli tanketomt hos Wii Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 La oss ikke glemme nye Castlevania som kommer til DS i høst. Det er iallefall noe jeg gleder meg til. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Dypere spill fra Nintendo: ""Super Mario Fishing Wii", der Mario inviterer vennene med på fisketur. Det som skiller dette fiskespillet fra andre fiskespill, er at her kan man fiske i dybden, ved hjelp av den nye kontrollen til Wii. Få flest fisk ved å trekke de rette Power-Ups opp fra vannet, ved å holde Wii Remote som en fiskestang og bevege Nunchucken som om man snører inn med den." Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Dypere spill fra Nintendo:""Super Mario Fishing Wii", der Mario inviterer vennene med på fisketur. Det som skiller dette fiskespillet fra andre fiskespill, er at her kan man fiske i dybden, ved hjelp av den nye kontrollen til Wii. Få flest fisk ved å trekke de rette Power-Ups opp fra vannet, ved å holde Wii Remote som en fiskestang og bevege Nunchucken som om man snører inn med den." really deep, man En annen Nintando-representant sa vel noe sånt som at de faktisk hadde gitt ut et spill til glede for hardcore-spillerne; nemlig Animal Crossing. Hardcore. Hard. Core. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg