matpakken Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Om noen gidder å skrive ned alphabetet for meg?.. Dette er helt serriøst ikke slett tråden.. abcdefg? Trenger dette, skal lage en cd "biblotek" for å holde kontroll på sakene mine også husker jeg ikke hele alphabetet lengre:S Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 abcdefghijklmnopqrstuvwxyzæøå Lenke til kommentar
matpakken Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Tusen Takk!:D.. var ikke helt sikker på om noen ville svare.. vet ikke om jeg posta denne tråden på rett plass men fant ikke: "idioter som ikke kan alphabetet" Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Her i norge skriver vi gjerne "alfabetet" ikke "alphabetet", men det er kanskje ikke så nøye. Når det gjelder tall 0 - 9 kommer disse før bokstavene. Altså slik: 0123456789abcdefghijklmnopqrstuvwxyzæøå. I tilfelle du skal sotere ting etter tall også. ;-) Lenke til kommentar
dlottn Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Hvem gidder å huske hele "alphabetet" når man har charmap.exe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå