Alinoe Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Skribenten legger også til at det har ingenting å gjøre med Square Enix-tilstelningen den 2-3 August, og han gjør det klart at det er ikke et rollespill, førstepersonsskytespill eller et nytt Twisted Metal. Yay!! Lenke til kommentar
neo2 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Kanskje det har någe med denne filmen på gametrailers.com å gjøre? Final Fantasy.? Det står at det e FFvsXIII, men det har nå et veldig FFVII preg over seg. Spesielt heilt i begynnelsen kor han eine personen ligne veldig på Reno. Trenge jo ikkje å ver RPG basert for å ver FF. Dirge of Cerberus va jo et skytespill Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Gears of War 2 til PS3! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 En shvær gta4 DLC mayhaps? Grand Theft Auto 4: Midgard Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Gears of War 2 til PS3! Tviler veldig på det. Det spillet det er snakk om blir laget av Sony. Vil ha en helt ny IP. Ikke noe dritt vi har hørt om før. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Gears of War 2 til PS3!Tviler veldig på det. Det spillet det er snakk om blir laget av Sony. Vil ha en helt ny IP. Ikke noe dritt vi har hørt om før. Samtidig som Microsoft eier Gears ^^ Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Først et mystisk bilde hos Blizzard som gradvis ble avslørt. Så et mystisk bilde hos BioWare som gradvis ble avslørt, og nå dette? Begynner allerede å bli lei dette tullet. Det var moro første gang, men nå holder det. Og Square avslører at alle tre har jobbet sammen med et prosjekt som vil "rock our world", ahehaheahe. Mest håper jeg på FF VII remake ... Endret 24. juli 2008 av TheMaister Lenke til kommentar
Agg Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Vanskelig å forstå at dette ikke handler om Final Fantasy skjønner jeg... Eventuelle Final Fantasy-annonseringer kommer Square til å ta på sin egen konferanse rundt samme tid. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 skal sony lage sin egen sjanger nå? Veldig få sjangre å velge mellom på listen der :/ Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Først et mystisk bilde hos Blizzard som gradvis ble avslørt. Så et mystisk bilde hos BioWare som gradvis ble avslørt, og nå dette? Begynner allerede å bli lei dette tullet. Det var moro første gang, men nå holder det. Og Square avslører at alle tre har jobbet sammen med et prosjekt som vil "rock our world", ahehaheahe. Mest håper jeg på FF VII remake ... Alle tre jobber sammen? Da blir det nok Final Diablo Age eller Diablo's Dragon Fantasy... Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Først et mystisk bilde hos Blizzard som gradvis ble avslørt. Så et mystisk bilde hos BioWare som gradvis ble avslørt, og nå dette? Begynner allerede å bli lei dette tullet. Det var moro første gang, men nå holder det. De drar nok heller en Bungie, og tar tilbake avslørigen bare timer før de er klare til å vise frem. Men for å helle bensin på bålet, Rune fra VG Nett har en Topp 10-liste over spill han likte på E3, men det er ikke noen førsteplass, fordi det var under en hemmelig visning. Hvis dette er spillet som Playstationbloggen jatter om, så er det jo faktisk grunn til å glede seg. Lenke til kommentar
neo2 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Først et mystisk bilde hos Blizzard som gradvis ble avslørt. Så et mystisk bilde hos BioWare som gradvis ble avslørt, og nå dette? Begynner allerede å bli lei dette tullet. Det var moro første gang, men nå holder det. De drar nok heller en Bungie, og tar tilbake avslørigen bare timer før de er klare til å vise frem. Men for å helle bensin på bålet, Rune fra VG Nett har en Topp 10-liste over spill han likte på E3, men det er ikke noen førsteplass, fordi det var under en hemmelig visning. Hvis dette er spillet som Playstationbloggen jatter om, så er det jo faktisk grunn til å glede seg. Se linken på posten min litt lengre oppe Lenke til kommentar
dolg Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 det er allerede avslørt, det er hardware 2... jaaaa. vet det ikke høres sååå spennende ut. siden det er en oppfølger av et gammelt playstation 2 spill fra 2003 som nesten ingen har hørt om, men det de skriver om spillet virker lovende. Kilde: http://playstationlifestyle.net/2008/07/24...2-concept-name/ nå sier samme kilde som avslører dette spillet at 3 august så vil square IKKE annonsere ff vii remake... trist.. men det kunne fort være en spin off, oppfølger eller lignende, men ikke remake... desverre så pleier disse gutta å ha rett, med sine kilder Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Håpe på socom 4 = ) Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Gears of War 2 til PS3!Tviler veldig på det. Det spillet det er snakk om blir laget av Sony. Vil ha en helt ny IP. Ikke noe dritt vi har hørt om før. Samtidig som Microsoft eier Gears ^^ Jeg mente det ikke seriøst, burde kanske ha lagt til en smiley á la denne: Folk ass! Enigma, mener du virkelig at Gears of War er 'dritt'? Eller er du bare misunnelig? Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Kanskje det har någe med denne filmen på gametrailers.com å gjøre? Final Fantasy.? Det står at det e FFvsXIII, men det har nå et veldig FFVII preg over seg. Spesielt heilt i begynnelsen kor han eine personen ligne veldig på Reno. Trenge jo ikkje å ver RPG basert for å ver FF. Dirge of Cerberus va jo et skytespill Jepp, linken din er forøvrig fugged. Denne fungerer: http://www.gametrailers.com/player/usermovies/244071.html Uansett, ser veldig ut som The Turks det første der ja. Hmm, mystisk må jeg si. Kanskje dette er Final Fantasy XIII Versus Final Fantasy VII? Samme univers eller noe? Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Gears of War 2 til PS3!Tviler veldig på det. Det spillet det er snakk om blir laget av Sony. Vil ha en helt ny IP. Ikke noe dritt vi har hørt om før. Samtidig som Microsoft eier Gears ^^ Jeg mente det ikke seriøst, burde kanske ha lagt til en smiley á la denne: Folk ass! Enigma, mener du virkelig at Gears of War er 'dritt'? Eller er du bare misunnelig? Tror du misforstod litt;) Jeg vil ikke har noe vi har hørt om før, vil ha en helt ny spillserie. Hvorfor skulle jeg være misunnelig, hatt Geow siden release. Sikta heller ikke til Geow. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Ah, my bad Vil du ikke ha Gears 2 da? Fordi det er en oppfølger? Synes det er bra at de lager oppfølgere jeg, hadde vært trist om gode spill aldri ble forbedret og fulgt opp. Lenke til kommentar
Agg Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Kan vel tenkes at han rett og slett ikke er interessert i Gears of War på PS3, fordi han har Xbox 360. Må innrømme at jeg hadde blitt utrolig skuffa om de hadde annonsert Gears of War til PS3, men det er jeg uansett 100% sikker på at de ikke gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg