Kellas Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Er det noen som har brukt 6220 classic og som kan si noe om byggekvalitet, samtalekvalitet (lyd i høyttaleren),batteritid, skjerm og ellers andre ting om telefonen, positivt og negativt. Lenke til kommentar
Stig73 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 En meget bra telefon etter min mening. Jeg er storfornøyd! Testen her på amobil gir vel egentlig svar på dine spørsmål. Ser det ligger noen svært lite brukt til salgs på Finn. Lenke til kommentar
Capt. Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Hadde min i 4 dager, nå ligger den på qxl.. Hvorfor: -Elendig batteri (og jeg har N95..). -Elendig byggekvalitet. -Dårlig lyd under samtaler. -Tastesettet ble litt smått og "irriterende" i bruk for meg. Lenke til kommentar
SimoXen Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Helt grei telefon. Den er litt plastikk aktig i bygget, som den jo også har fått kritikk for. Den er jo også kritisert for å ha små taster, men de passer ypperlig for mine, ikke helt små, hender i alle fall. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Når skal mobilbransjen innse at folk driter i tyve gram ekstra per telefon, og lager de i glass/metall istedet? Ser spesielt på de stakkarne med touch diamond som har brukt 4500 kroner på noe som føles som en badeleke, pga at produsenten antakelig fant ut at de kunne spare femti øre per enhet i produksjonskostnader ved å lage dem av bæsj. Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Når skal mobilbransjen innse at folk driter i tyve gram ekstra per telefon, og lager de i glass/metall istedet?Ser spesielt på de stakkarne med touch diamond som har brukt 4500 kroner på noe som føles som en badeleke, pga at produsenten antakelig fant ut at de kunne spare femti øre per enhet i produksjonskostnader ved å lage dem av bæsj. De tyve grammene viser det seg gang på gang at folk ikke er villig til å betale for. T650 f.eks var jo en stor flopp til tross for kanonbra konstruksjon i metall og herdet glass. Ellers er det verdt å bemerke at mange av de nye i E-serien fra Nokia er godt konstruert. E71, E51, E66... Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Når skal mobilbransjen innse at folk driter i tyve gram ekstra per telefon, og lager de i glass/metall istedet?Ser spesielt på de stakkarne med touch diamond som har brukt 4500 kroner på noe som føles som en badeleke, pga at produsenten antakelig fant ut at de kunne spare femti øre per enhet i produksjonskostnader ved å lage dem av bæsj. De tyve grammene viser det seg gang på gang at folk ikke er villig til å betale for. T650 f.eks var jo en stor flopp til tross for kanonbra konstruksjon i metall og herdet glass. T650 kostet ved release ca 2000 kroner mer enn en tilsvarende spesifisert telefon, det må være rom for en mellomløsning. I tillegg kom den i farger som hadde hørt hjemme på en nokia 1 serie. Endret 30. juli 2008 av Lilac1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå