magnusalex Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hei, Er det noen som vet om et kabinett med en dybde på rundt 40 cm? Jeg bruker en bokhylle som tv-benk, og den er 40 cm. dyp. Den er åpen både forran og bak, slik at kabler har plass på baksiden. Altså: Kabinett med en dybde på 40 cm, ATX formfaktor (ikke m-ATX) Bredde/høyde spiller ingen rolle! Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Lian Li TYR PC-X500 er 38 cm. Ellers kan jeg ikke finne noen som er mindre enn 40cm og støtter atx Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Ja, det var ikke et dumt kabinett. Vet du hvor de selger det? Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Google det tror jeg vil være det letteste. For jeg har ikke snøring. Eneste jeg vet er at det ikke selges i norge.. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Hehe, ok. Da får jeg lete litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå