Hans-Hugo Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Tenkte jeg skulle bytte ut Panasonic'en med en Alpine CD-spiller, men det virker som om det ikke bare var plug'n play. Er det andre kontakter bak på Alpine-saken enn på andre bilstereoer? Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Det er nok Plug'n Play ja, om du har ISO-kontakter i bilen fra før. Du skal bare ikke dra ut kontakten bakpå Panasonic'en, men gå 25cm lenger inn i radioåpningen og dra ut ISO-kontaktene der. De vil passe inn på Alpine-kabelen som kommer ut av Alpine-spilleren. Kontakten som sitter direkte på spilleren er ganske riktig forskjellig på hver av de forskjellige asiatiske produsentene, så du må passe på at originalkabelen henger med på spilleren om du skal kjøpe/selge brukte spillere. Endret 24. juli 2008 av transmedia.no Lenke til kommentar
Hans-Hugo Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Huffda, jeg kjøpte den Alpine-saken på en bruktbutikk for 100 kr så jeg har ikke fått prøvd den. I verste fall er den låst også, men pytt hundre kr. kan jeg klare ;-) Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Skal ikke være kode på den. Fulgte kabelen bak på spilleren med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå