Gå til innhold

Installering av Radeon 9500!

Anbefalte innlegg

Hei! Skal nå installere nytt radeon kort... men jeg ser en ledning på kortet med to utganger lik den du putter inn i cdrom. den ene er det metalltagger på og den andre er det hull. Jeg klarte å ødelegge hk'et mitt med et GF4 her en dag så jeg vil helst ikke at det skal skje igjen! HJELP!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! Skal nå installere nytt radeon kort... men jeg ser en ledning på kortet med to utganger lik den du putter inn i cdrom. den ene er det metalltagger på og den andre er det hull. Jeg klarte å ødelegge hk'et mitt med et GF4 her en dag så jeg vil helst ikke at det skal skje igjen! HJELP!

Ok trekk pusten DYYYYYYYPT!

Ok ta den ekstra ledning som fulgte med, hvis du ikke har en lang nok kabel fra strømforsyning (har ikke jeg,alle er i bruk) også setter du den inn i den hvite kontakten oppe I høyere hjørne (hold kortet med utgangene til skjerm og slikt mot venstre) Du setter strømpluggen inn I den hvite kontakten.

Så setter du den ned i AGP sloten og skruer det fast.

Du har nå satt in et Radeon 9500 kort.

Har du ikke ledig kabel er det lett, du tar den som fulgte med og drar ut den til Harddisken så plugger du denne mellom HD strømmen og HD'en.

Den siste ledige ledningen settes på kortets kontakt som beskrevet ovenfor.

Sorry for n00b stilen men jeg vet ikke hvor mye du kan.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg et Radeon 9700 pro og Satte det i maskinen. DA fikk jeg ikke bilde og den pep mer enn det den er god for under oppstart. Var Den Ikke nok Strøm lyden til Abit, Måtte bytte til et Msi kort for å få det i gang!

Var sikker på at kortet eller Hk var ødelagt helt til jeg fikk testet det i en annen maskin!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...