Gå til innhold

TS rekka TG09


Anbefalte innlegg

Jepp, jeg kjører en ny runde med TS rekka for TG09, nå er jeg jo veldig tidlig ute med å sette opp rekka, men de får ikke hjelpe:D rekka mi ble ikke så populær på denne siden ifjord, men jeg tar altids et nytt forsøk! jeg skriver ikke så mye info om rekka her siden mesteparten av infoen står på hjemmesiden til rekka som er osm følger: http://www.freewebs.com/thesurvivors09/

 

 

der inne får dere det meste av dere trenger av info for øyeblikket!

Endret av tigersager
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er det noe spesielt med denne rekka? lurer vel mer eller mindre på hva det er.. bortsett fra at det er en rekke på TG, da..

 

det er ikke noe mere spess, men den ble født for å si det sånn på TG08, så jeg ville bare informere om at rekka fortsetter, men no mere spessiellt med denne rekka en alle andre rekke er det ikke

Lenke til kommentar

jeg forstår det sånn at den er åpen for alle? i så fall kan det hende jeg henger meg på. men det er dog usikkert om jeg kan kommer på TG, grunnet at jeg bor nord for bergen og jeg sliter med å finne folk jeg kan reise med. men vist jeg finner folk så hopper balla på toget og tar PC-en med på TG09! :thumbup:

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
jeg forstår det sånn at den er åpen for alle? i så fall kan det hende jeg henger meg på. men det er dog usikkert om jeg kan kommer på TG, grunnet at jeg bor nord for bergen og jeg sliter med å finne folk jeg kan reise med. men vist jeg finner folk så hopper balla på toget og tar PC-en med på TG09! :thumbup:

 

 

så lenge under over 13 når så er det bare å melde seg på, men for øyeblikket har vi ikke startet påmelding, og det er nok en stund til det skjer. vis du ikke har noen å dra med så kan du jo bare komme alene, det var rundt 5 deltagere på rekka ifjor som kom alene, det er også en del av poenget med rekka, at folk skal bli kjennt! men untatt det så er du velkommen til rekka vår!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...