MercedesMotor Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hei, Jeg fyller 18 år i januar, men tenkte å bli ferdig med teoriprøven før skolestart... men trenger litt hjelp fra dere: Jeg tenkte å ta teoriprøven 1 august og hvis jeg består, hvor lang tid har jeg på meg for å bli ferdig med de praktiske prøvene som glattkjøring, oppkjøring...osv. ? Tusen takk for svar på forhånd Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 3 år.Vegvesen.no Tusen takk for et så skjapt svar Takk Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Er det 17 1/2 år man må være for å ta teoriprøva for B? Er det veldig nøye at du akkurat er 6mnd over 17? Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Er det 17 1/2 år man må være for å ta teoriprøva for B? Er det veldig nøye at du akkurat er 6mnd over 17? Har bursdag 13 Januar. Matten min er ikke så god, men tror jeg har rett? Hvis ikke så si ifra Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hehe, klart du har rett, men jeg tenkte mer på i mitt tilfelle. Tenkte jeg kunne bruke denne tråden siden den omhandlet det samme + hadde lite rot i seg. Lenke til kommentar
gxi Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Ja, det er veldig nøye. Regler er regler, enkelt og greit. Endret 25. juli 2008 av jonepet Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Hehe, klart du har rett, men jeg tenkte mer på i mitt tilfelle. Tenkte jeg kunne bruke denne tråden siden den omhandlet det samme + hadde lite rot i seg. Leste spørsmålet ditt litt feil Fikk brev fra statens vegvesen og det står tydelig og klart at man må være 6 mnd. over 17. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå