Carny Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Repeating flash er en funksjon som skal fyre av blitsen x antall ganger pr sek. Jeg trodde det gikk ann å for eks. sette lukkertiden til 15 sek, og blitsen ville bli fyrt av 15 ganger, altså 1 gang pr sek. Isteden fyrer blitsen av 15 ganger på 1 sek. Noen som kjenner til denne funksjonen? Hva har jeg misforstått? Det står fint lite og ingenting om det i manualen. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) For å få den til å fyre av 15 gonger i løpet av 15 sekund må den fyre av ein gong kvart sekund. Set frekvensen (Freq.) til 1 og antal avfyringar (Times) til 15, og det burde fungere. Synst det stod ganske greit forklart i manualen eg ... Redigert: Merk at eg ikkje har D80 sjølv, so eg har ikkje prøvd dette, kun lest manualen. Reknar dog med at det som står der fungerer. Endret 24. juli 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 For å få den til å fyre av 15 gonger i løpet av 15 sekund må den fyre av ein gong kvart sekund. Set frekvensen (Freq.) til 1 og antal avfyringar (Times) til 15, og det burde fungere. Synst det stod ganske greit forklart i manualen eg ... Redigert: Merk at eg ikkje har D80 sjølv, so eg har ikkje prøvd dette, kun lest manualen. Reknar dog med at det som står der fungerer. Jeg skjønte det i alle fall når du forklarte det, og det funket fint! Takk Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Skummelt når en bruker har lest manualen mer grundig enn alle som andre tilsammen... Edit: Og det til mer enn bare D80... Endret 26. juli 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå