Cutthroat Bill Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hei. Har spilt litt Gears i dag, og opplevde at lyden via headsettet forsvant i hytt og pine. En av kompisene mine har vist samme problemet. Er det noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
worthy Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Har du prøvd å blåse i porten der mic'en skal sitte? Kan være noe støv som har samlet seg. Har hvertfall jeg opplevd et par ganger. Lenke til kommentar
DeXeqtR Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hei. Har spilt litt Gears i dag, og opplevde at lyden via headsettet forsvant i hytt og pine. En av kompisene mine har vist samme problemet. Er det noen som vet hva som er galt? Hva er gamertagget ditt? Av ren nysgjerrighet, kommer fra Hidra utenfor Flekkefjord Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Det ser vist ut til at det var brudd på en av lednigene. Så når jeg får tid går jeg henter avbitertangen, og loddebolten. DeXeqtR: Gamertaget mitt er samme som brukernavnet mitt her. Kan ikke huske å ha spilt med deg, men det er jo så vanskelig å si. Møter på så mange i løpet av dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå