Gå til innhold

LG KU990 PC Suite problemer

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har nettopp fått meg ny mobil, LG KU990 Viewty.

Men jeg har et lite problem når jeg skal legge over bilder fra pc til telefon, jeg får det rett å slett ikke til.

Har prøvd å kopiere å lime inn men da er ''lim inn'' merket med grått som gjør det umulig å utføre det, har også prøvd å bruke andre filtyper og brukt ''dra å slipp'' metoden men det virker ikke.

Hjelp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Men jeg har et lite problem når jeg skal legge over bilder fra pc til telefon, jeg får det rett å slett ikke til.

Har prøvd å kopiere å lime inn men da er ''lim inn'' merket med grått som gjør det umulig å utføre det, har også prøvd å bruke andre filtyper og brukt ''dra å slipp'' metoden men det virker ikke.

Hjelp?

Hei! Jeg sier det rett ut: Drit i PC-suite!

Gå inn i menyene på telefonen, trykk på "Telefoninnstillinger", deretter trykker du "Tilkoblingsmulighet", Når du da trykker "USB-tilkoblingsmodus", har du 2 valg. Velg "Masselagring" og lagre.

Når du kobler til telefonen til pc'en din, vil telefonen komme opp som en ekstern harddisk.

Denne måten bruker jeg til å overføre filer.

NB! Dette virker kun om du har minnekort i telefonen!

Håper dette var til hjelp:)

Mvh. Jon

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Hei!

Hjelp?

Gå inn i menyene på telefonen, trykk på "Telefoninnstillinger", deretter trykker du "Tilkoblingsmulighet", Når du da trykker "USB-tilkoblingsmodus", har du 2 valg. Velg "Masselagring" og lagre.

Når du kobler til telefonen til pc'en din, vil telefonen komme opp som en ekstern harddisk.

Mvh. Jon

Fungerte mye bedre enn den skitens pc suite ja... takk takk

Lenke til kommentar
Hei!

Hjelp?

Mvh. Jon

Fungerte mye bedre enn den skitens pc suite ja... takk takk

Merkelige greier, men alt jeg klarer å finne på minnekortet er musikken som er lagt inn. Video og bilder er blankt.

Dessuten switchet jeg nettopp bildemodus til "eksternt minne" (trodde det var nettopp det eksterne jeg brukte). Men får beskjed "Eksternminne er fullt Lager endret til telefonminne"

Med 8 gb minnekort????

Endret av Mira6
Lenke til kommentar

Jeg prøvde og legge inn en *.divx film på minnekortet, men den ble ikke godkjent av telefonen. Jeg har lest på dette forumet at filmen må være 320x240 eller mindre for å bli godtatt, så jeg må nok konvertere en gang til. Hvorfor det er sånn det vet jeg ikke.

Jeg leste og så litt om flash filer her på forumet, men jeg husker ikke maks størrelsen...er det noen som vet hva maks størrelsen i kb på flash filene var igjen`? Så slipper jeg og rote igjennom 71 sider en gang til :-) . Jeg har noen flash-cards som jeg kunne tenkte meg og prøvd

Lenke til kommentar
Merkelige greier, men alt jeg klarer å finne på minnekortet er musikken som er lagt inn. Video og bilder er blankt.

Dessuten switchet jeg nettopp bildemodus til "eksternt minne" (trodde det var nettopp det eksterne jeg brukte). Men får beskjed "Eksternminne er fullt Lager endret til telefonminne"

Med 8 gb minnekort????

LG KU990 støtter vel ikke SDHC i utgangspunktet? Jeg har hørt om flere som har hatt trøbbel med minnekort større enn 2GB. Selv har jeg kun 2GB og det har ikke dukket opp noen problemer. Lagrer bilder til eksternminnet, selv om det er litt lite :-P

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Vurderer LG selv, fortrinnsvis en Cookie eller Renoir.

Er litt skeptisk til PC Suite, men dersom billedoverføring er et problem, kan man bruke USB-tilkoblingsmodus, så er det ikke noe problem lenger.

Men jeg trenger også å kunne synke kalender og adressebok med Outlook. Notater også, dersom det går. Hvordan er PC Suite å bruke til synkronisering av nevnte data?

Må kunne installere java-programmer også. Hvordan er PC Suite på dette området?

Klarer den greit å opprette forbindelse med telefonen?

Bruker Windows Vista, forresten, og etter det blir det Windows 7, regner jeg med.

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...