Gjest Slettet-UibOnr Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) . Endret 2. juli 2010 av Slettet-UibOnr Lenke til kommentar
Camron Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Trening hjelper lite dersom kostholdet ditt ikke er i orden. Hvordan ser kostholdet ditt ut? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Som Camron sier, er kostholdet veldig viktig. Med det sagt er ikke 3 uker en dråpe i havet en gang. Ting tar lang tid. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Fettforbrenning er en langsom prosess. Det beste er å ikke kun fokusere på trening, men fokusere like mye på kosthold. I begynnelsen går man som oftest fort ned i vekt, men kroppen kommer ofte til et punkt der vekttapet "stopper opp". Da må man enten kutte flere kcal eller øke på med mer kardiotrening. Det beste er å telle kcal, f.eks legge deg på 2500 kcal hver dag (avhengig av høyde, vekt, alder, kjønn osv.), og se hvordan det går. Så kutter du/legger på alt etter behov. Maks 1 kg vekttap i uka er anbefalt for å beholde muskelmasse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UibOnr Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) . Endret 2. juli 2010 av Slettet-UibOnr Lenke til kommentar
Camron Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Du er 1,77 cm høy, 60 kg og du vil NED i vekt? What the fuck ... Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 overdreven slanking vil bare fungere i en kort periode. du må finne en måte som du kan leve med, ellers vil du bare ende på såkalt jo-jo slanking, frem og tilbake som en sprettball. hvis du trenger motivasjon til å holde ut programmet, da er det ikke bærekraftig heller. litt viktig å forstå dette. uansett hva som skjer, hvis du velger et program du vet du ikke vil holde ut med i lengden, så vil du før eller senere gå opp i vekt igjen. Så jeg anbefaler at du heller prøver å legge om matvanene dine, det er det aller beste du kan gjøre i første omgang. prøve å få kontroll der er alfa og omega. Han her ser ut til å vite hva han driver på med, så jeg anbefaler siden hans. Han har vært flink å ta bilder av seg selv gjennom flere år, på pictures linken. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Jeg er like høy, men veier 81 kg. Har ikke så mye fett igjen på kroppen, og har heller ikke drevet veldig mye med styrke. Lenke til kommentar
TimmyTheRapboy Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Kostholdet mitt:2 skiver med kvitost og sylte til frukost frukt eller knekkebrød som mellommåltid middag er det vanlige kylling,lasagne osv. eller skiver om jeg ikke liker måltidet mamma lager mellommåltid blir frukt o.l Spiser aldri noe tungt til kveldsmat, kansje litt puffet havre. For meg ser kostholdet mitt ganske bra ut.. edit: Jeg er 15 år, rundt 1.77cm høg og veier 60 kg. Tror jeg ville prøvd med litt mer proteiner i kosten. Så vidt jeg husker, er geriljakardio en form for intervalltrening? Et greit tips er å ikke kjøre for mye intervalltrening. 2-3 økter i uka burde være et maksimum. Alt etter hvor tung beintrening du kjører gjennom styrkeøktene dine. Etter 3-4 uker burde man være i stand til å se forandringer etter å ha fulgt en diett, men det kommer an på hvor hardt du har kjørt og kan nok variere fra person til person. Man er gjerne litt blind på egen vektnedgang (og oppgang), og ser ikke alltid selv hvilken utvikling man har hatt gjennom de ukene man har vært på diett. Ta et før- og etterbilde neste gang du er på diett for å sammenligne Om du fortsatt føler at du ikke har fått brukbare resultater etter flere uker på diett, burde du vurdere å gjøre et større kutt i kaloriene du inntar, eller legge til mer kardio. Her foretrekker jeg det første. Jeg tror mer proteiner, og essensielle fettsyrer i kosten din kan gi deg bedre resultater. Ersatt noe av karbohydratene du spiser gjennom dagen med noe som er rikt på proteiner istedenfor. Selv vil jeg anbefale denne som tilskudd for fettsyrer: http://www.myorevolution.com/webshop/Detai...p?ProductID=120 Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Når du er i puberteten og i ten-årene er det vanlig å ha litt valpefett ol. BMI'en din er 19.2, og tenke på å gå ned i vekt i den alderen er ganske drøyt spør du meg. Tren heller litt styrke og legg på deg litt. Hadde værtfall jeg gjort i din situasjon. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 edit: Jeg er 15 år, rundt 1.77cm høg og veier 60 kg. Tørr jeg spørre. Har du Anorexia? Du veier jo veeeldig lite, forhold til høyden. Er ikke rart det er vanskelig å gå ned mer, når det ikke er mer å ta. Lenke til kommentar
LarsRoger Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Har omtrent samme mål som trådstarter, Bare at jeg sliter med å gå opp i vekt.. Og i det heletatt holde meg over 60.. Det blir lite mat nå i fridagene, spiser gjerne en solid frokost og så går det langt utover kvelden før det blir noe mer orentlig mat Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UibOnr Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) . Endret 2. juli 2010 av Slettet-UibOnr Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Få opp vekta mann, du veier latterlig lite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå