MingLee Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Holder på å klokker litt, har så langt latt hk ta seg av vcore, altså auto. Lurer på om dette er okay, eller burde jeg stille den manuelt? Hk: Gigabyte P35C-DS3R Cpu: q9450 Takk for svar Endret 24. juli 2008 av MingLee Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Auto går fint så lenge du ikke får BSOD Lenke til kommentar
MingLee Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Ok Takk for svar. Hvis jeg skal kjøre Vcore manuellt så burde jeg begynne med den Vcore Cpu-z viser nå? Og gå sakte videre fra der? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Ok Takk for svar. Hvis jeg skal kjøre Vcore manuellt så burde jeg begynne med den Vcore Cpu-z viser nå? Og gå sakte videre fra der? Spørs på hvor effektiv kjøling du har . Standard VID på den CPUen er vel 1.25. Du skla kunne se current vcore og default VID i BIOS (må ikke nødvendigvis være samme som CPU-Z sier) Opptil 1.375V skal vel ikke være farlig selv med "litt dårlig" kjøling. Men ta kun ett knepp ad gangen , ingen vits å bruke for mye da det bare fører til enda mere varme. Endret 24. juli 2008 av syar2003 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 AUTO er ikke noe særlig, siden endel HK leker sjef og setter den opp i hytt og gevær, oftest uten at det er i nærheten av å være nødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå