Skilpadde Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg har lenge hatt en drøm om å gå på en kunstskole typ Strykehjernet i Oslo, men det passer lite inn i studieplanene mine. Dette halvåret her skal jeg til Libanon, og har ingen planer våren 09. Så, finnes det fulltids kunstskoler hvor det er halvtårsstudier? Trenger ikke å ha støtte fra lånekassen, men hadde vært fint om det ikke var så alt for dyrt. Og inn eller utland spiller ingen trille. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 folkehøyskoler går det ann å ta halvår på, men det er vel kanskje ikke helt det du ser etter, eller? Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg har allerede gått på folkehøyskole og kunstlinje, men jeg vil ha noe som er litt høyere nivå på. Jeg vil ikke gå på en skole med mennesker som har valgt kunst fordi "de ikke vet hva de skal bli, og kunstlinje hørtes morsomt ut". Lenke til kommentar
Gomsy Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Halvt år er kanskje litt liten tid å lære på. Men Kunstskole er helt fantastisk Lenke til kommentar
GlutiuZ Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Kunstskole er topp, så lenge du ikke havner med en sløvpeis-lærer fra gokk, som benytter mesteparten av tiden på å patte på penslene. Alikevel mener jeg man kan lære seg best å male alene. Du vet du kan tjene penger på krot også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå