Gjest prøvenoenytt Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 En ting jeg lurer på. Jeg har en greie.. jeg liker "tørrpuling" nesten bedre enn vanlig sex. Aller helst på bare undertøy på. Så det jeg lurer på er om man kan få en eskortepike til å gjøre noe slikt? Når jeg ser på en nettside (er det lov å poste linker her?), så tilbyr de: Gjensidig fransk, Babybehandling, Kroppsmassasje, Bondage, Champagnesex, Klassisk Cocktail, Cocktail, Dansk, Dildo Show, Dominans, Fisting, Fransk, Tysk, Gresk til ham, Gresk, Lesbisk Show, Masochisme, Onani Show, Flere menn, Norsk, Oljemassasje, Oljespansk, Par, Mottar Fransk, rollespill, Skolepike, lettere dominans, Myke former, Spansk, Spanking, Stripp, Svensk, Trekant med Lesbisk Show, Trekant Er det noen av de kategoriene som blir som tørrpuling/lapdance lignende saker? Hilsen en som er spent på å prøve noe nytt. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Så lenge du betaler for det, så kan jeg ikke se hvorfor de ikke skal kunne gjøre det. Det er jo ikke så "ille" som mye av det andre som er kommentert Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 hehe med et raskt googlesøk tror eg at jeg fant siden.. det ligger forklaring på alle kategoriene på siden om du trykker på dem, så du får lete.. LYkke til da Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Er nok bare å spørre, tenker jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg