Khaffner Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Ja, jeg blandet aldrene deres litt, men "lån" noe viktig av ham en gang Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) asd Endret 13. januar 2010 av snaffle Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 hvis jeg hadde hatt en bror som stjal bank-kortet mitt, hadde jeg vært villig til å dra ting langt for å få en slutt på det. rimelig alvorlig Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) asdasd Endret 13. januar 2010 av snaffle Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 ikke gjør det. og ikke lås bort ting. dere kan ikke ha et sånt samfun i huset. det høres enkelt ut, men funker ikke i lengden. hvis dere har et sånn forhold at du kan true med å ringe politiet, og han ikke tar det seriøst, så må du ringe politiet og vise at du mener det, men fortsett ha en litt humoristisk tone med han. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) sdas Endret 13. januar 2010 av snaffle Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 du er heldig. nei, storebroren din er heldig mener jeg. Hva skal liksom mamma gjøre? Slå han? :-P hadde kontaktet politet, men de kan faen meg ikke gjøre noe heller.. mamma kan gjøre alt fordi hun er sjefen. uansett. ikke tenk "hva kan hun gjøre" , men tenk "hva kan storebroren din gjøre om moren kommer og konfronterer han med det og truer han med makten hun har?". men da er det viktig at du får moren din til å se seriøst på det. ellers, så kan du jo gjøre noe litt morsomt som kanskje, bare kanskje går. snakk med vennene hans, sånn at de synes du er morsom og synes det er morsomt å ta ditt parti mot han. det høres kanskje litt håpløst ut, men sett deg i en av vennene hans sin posisjon. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) asdasda Endret 13. januar 2010 av snaffle Lenke til kommentar
Blindgate Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hvordan var det han klarte å få ut 700 kr med bankkortet ditt, var det kjøp over nettet? Får han lov til å bo hjemme når han stjeler og tar seg til rette på den måten? Kan umulig være særlig tak i foreldrene dine, men hva vet vel jeg om å oppdra folk.. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) jlkg Endret 13. januar 2010 av snaffle Lenke til kommentar
Blindgate Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Han hadde allerede vist seg som en tyv da du tok sjansen på å gi han både bankkort og kode? Det må jeg si var smått naivt. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Nå må du innføre nulltolleranse her! F.eks, så kjøper du innen six pack med Cola og gjør som de gutta her: Fortsetter han, står du opp om natta og helder 10L vann i hue på han mens han sover. Alt handler om å være kreativ Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Jeg hadde blitt sur, du kan anmelde han for å ha tømt penger ut av din konto, er vel egentlig ikke lov å bruke andres bankkort uansett, ihvertfall ikke uten tilatelse. Blir sikkert ikke noe sak av det uansett, men han kommer sikkert til å få litt bakoversveis å skjønne at du ikke bare kødder med han. Virker som han bryr seg lite om hva du sier og bare utnytter deg. Enten grisebank eller anmeldelse ville jeg gjort ihvertfall. Eller stjålet noe tilsvarende fra han, tatt bilappen hans, skrudd av skiltene på bilen elns og sagt jeg skulle hatt tilbake alt han hadde stjelt tidligere for at han skulle få det tilbake. Hvis han banker deg, kan du anmelde han for det også gir du faen i å fortelle hvor tinga er før han gjør som du vil. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) gkl Endret 13. januar 2010 av snaffle Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 synes at du skal være så jævlig mot hanb å montere noen elektriske feller som gir hans livs sjokk og aldri gjør det igjen, eller du kan begynne å "låne" ting av han Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Ja, jeg skal skaffe meg lås, og om han stjeler mer så tar jeg noe fra hanog hvis han banker meg elns, så anmelder jeg han for det:-P litt sleipt, men jaja. Tråden kan egentlig stenges nå.. Takk for hjelpen allesammen:-) Kan du ikke for en gang skyld være den "snille" lillebroren som gir storebroren 1.5L med mentos rigga cola? Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Uten at jeg skal dømme han på noen som helst måte eller påstå dette, men det er ikke noe problemer han har? Uansett, hvis du har en sånn lås som det er hauger av nøkler til i huset så går det ann å kjøpe seg en sånn "dings" man man putter inn i nøkkelhullet som gjør at du får en helt unik nøkkel. Venninne avmeg har det, hun kjøpte den for 500kr eller noe tror jeg. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) broren min pleier å si det til mamma han 14, jeg 16 kanskje det funker i hjemmet ditt, men her i huset hjelper det ikke å sladre til mamma.. Er han så gammel så hadde jeg først sagt ifra til han, tar det ikke slutt så anmelder jeg.. edit: Trøtt her hvis han leverte pengene tilbake så var det jo et "tjuvlån".. vel, for det første ikke legg fra deg verdisaker! Endret 4. august 2008 av Daniel_91 Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Uten at jeg skal dømme han på noen som helst måte eller påstå dette, men det er ikke noe problemer han har? Uansett, hvis du har en sånn lås som det er hauger av nøkler til i huset så går det ann å kjøpe seg en sånn "dings" man man putter inn i nøkkelhullet som gjør at du får en helt unik nøkkel. Venninne avmeg har det, hun kjøpte den for 500kr eller noe tror jeg. Faen, syns det er galt nok at han må bruke penger på å holde broren hans borte fra tingene hans jeg. Hadde svinbanka bror min på 20 om han hadde gjort sånn som bror din har gjort mot deg.. Endret 4. august 2008 av Daniel_91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå