Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jente jeg liker men har små problemer, hjelp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel...da sier det seg selv vel? Enten så er dine følelser av en mer fysisk attraksjon...du vil ha deg med henne eller så ligger det noe mer bak.

Eneste måten er bare å hoppe i det og se hvor langt du kommer. Det finnes ingen fasit,bare hopp i det, det lønner seg å ha prøvd en å sitte på ræva å klage over at en ikke har gjort noe :)

Lenke til kommentar

Hva er dere unge nordmenn pleier å gjøre egentlig? Kino, spise ute, shopping, fest, tivoli?

Er ikke så mye med folk så jeg vet ikke. Lite erfaring, men en gang opplevde jeg at en gutt jeg var med ville plutselig lære meg å stå på skateboard med skateboardet hans. Noe som endte med masse klemming for begge skulle stå på samme brett. 8P

Dra og bade sammen er jo noe. Masse dere kan gjøre egentlig, kommer an på fellesinteressen deres.

___

Du kan jo prøve og snakke med andre jenter og venninner, se hva du føler.

Hvor lenge har du kjent denne jenten? I begynnelsen av forelskelsen så er man på en måte blinded, hun er bare 100% perfekt. Og ikke før etter langt etterpå merker man små feil. Men enten godtar du det eller så gjør du ikke det.

Kjenner du henne ut og inn så er det vel greit.

Lenke til kommentar
Hva er dere unge nordmenn pleier å gjøre egentlig? Kino, spise ute, shopping, fest, tivoli?

Er ikke så mye med folk så jeg vet ikke. Lite erfaring, men en gang opplevde jeg at en gutt jeg var med ville plutselig lære meg å stå på skateboard med skateboardet hans. Noe som endte med masse klemming for begge skulle stå på samme brett. 8P

Dra og bade sammen er jo noe. Masse dere kan gjøre egentlig, kommer an på fellesinteressen deres.

___

Du kan jo prøve og snakke med andre jenter og venninner, se hva du føler.

Hvor lenge har du kjent denne jenten? I begynnelsen av forelskelsen så er man på en måte blinded, hun er bare 100% perfekt. Og ikke før etter langt etterpå merker man små feil. Men enten godtar du det eller så gjør du ikke det.

Kjenner du henne ut og inn så er det vel greit.

Kjent henne i nærmere 3mnd nå :) Har ingen planer om å forhaste meg! Har god tid ;D

Kan lære henne å spille trommer jeg da :) Er det eneste jeg kan veldi bra ^^

Takk for ditt svar ;D Hjalp veldi

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...