mviken Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Har en jente jeg muligens liker, ikke sikker, hvordan kan jeg vite dette 100% ? Når jeg er med henne sltier jeg litt med og finne på ting vi kan gjøre.. Gode forslag ? Takk for alle svar! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hvordan du vet at du liker henne? Hvis du i det hele tatt spør om det så...vel...liker du henne da egentlig? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 DU er ikke sikker på om du liker henne??? Ehm...Okay... Lenke til kommentar
mviken Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 Har aldri vært forelsket, vet bare at når jeg er med henne blir jeg varm, glad, godt humør og slik Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Vel...da sier det seg selv vel? Enten så er dine følelser av en mer fysisk attraksjon...du vil ha deg med henne eller så ligger det noe mer bak. Eneste måten er bare å hoppe i det og se hvor langt du kommer. Det finnes ingen fasit,bare hopp i det, det lønner seg å ha prøvd en å sitte på ræva å klage over at en ikke har gjort noe Lenke til kommentar
mviken Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 Takk! Men forslag til hva vi kan finne på om dagene? Film og gå tur er alt jeg kommer på -.- Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Ta henne med å spise et sted. Men finn på noe dere begge har lyst til, iallefall henne. Om du ikke har så lyst spiller ikke noen rolle, så lenge du får inn poeng ifra hennes side Lenke til kommentar
Curiousss Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hva er dere unge nordmenn pleier å gjøre egentlig? Kino, spise ute, shopping, fest, tivoli? Er ikke så mye med folk så jeg vet ikke. Lite erfaring, men en gang opplevde jeg at en gutt jeg var med ville plutselig lære meg å stå på skateboard med skateboardet hans. Noe som endte med masse klemming for begge skulle stå på samme brett. 8P Dra og bade sammen er jo noe. Masse dere kan gjøre egentlig, kommer an på fellesinteressen deres. ___ Du kan jo prøve og snakke med andre jenter og venninner, se hva du føler. Hvor lenge har du kjent denne jenten? I begynnelsen av forelskelsen så er man på en måte blinded, hun er bare 100% perfekt. Og ikke før etter langt etterpå merker man små feil. Men enten godtar du det eller så gjør du ikke det. Kjenner du henne ut og inn så er det vel greit. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Dra å grille, bade, feste og gå turer sammen pleier jo å funke. Trenger ikke bare være dere to heller, kan godt ha med deg noen venner og hun eventuelt noen venninner. Lenke til kommentar
mviken Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Hva er dere unge nordmenn pleier å gjøre egentlig? Kino, spise ute, shopping, fest, tivoli? Er ikke så mye med folk så jeg vet ikke. Lite erfaring, men en gang opplevde jeg at en gutt jeg var med ville plutselig lære meg å stå på skateboard med skateboardet hans. Noe som endte med masse klemming for begge skulle stå på samme brett. 8P Dra og bade sammen er jo noe. Masse dere kan gjøre egentlig, kommer an på fellesinteressen deres. ___ Du kan jo prøve og snakke med andre jenter og venninner, se hva du føler. Hvor lenge har du kjent denne jenten? I begynnelsen av forelskelsen så er man på en måte blinded, hun er bare 100% perfekt. Og ikke før etter langt etterpå merker man små feil. Men enten godtar du det eller så gjør du ikke det. Kjenner du henne ut og inn så er det vel greit. Kjent henne i nærmere 3mnd nå Har ingen planer om å forhaste meg! Har god tid ;D Kan lære henne å spille trommer jeg da Er det eneste jeg kan veldi bra ^^ Takk for ditt svar ;D Hjalp veldi Lenke til kommentar
Curiousss Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Bare hyggelig. Jeg lærer bare av deg også. =) Siden jeg har lite erfaring med sånt jeg og. Du kan jo la henne sitte få fanget ditt, holder hendene hennes rundt trommestikkene og slå. Koselig! ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå