Pixl. Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) En jente jeg ikke kjente kontaktet meg på msn etter og ha sett meg hvor jeg jobber. . Vi har pratet konstant de siste 2 dagene og bestemt oss for og ta en kino på lørdag. . Jeg er 18 og hun er 16. er en meget søt og sjarmerende jente jeg gleder meg til og møte. vi skal se mamma mia etter som den passet best med tiden. Vi har pratet mye om ett forhold og lignende, håper dette går i box Er utrolig glad. Endret 26. juli 2008 av PixlFace Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Kult da. Ha det moro. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Dere har snakket om forhold etter å ha kjent hverandre i to dager? Jaha? Endret 24. juli 2008 av Loeve Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Dere har snakket om forhold etter å ha kjent hverandre i to dager? Jaha? UGh! Ikke ødelegg da! Sånn skal det postes i denne kategorien: Gratulerer!!!!!!! OMOGMOM Endret 24. juli 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
o00o Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Kos deg da ^^ Håper det oppstår gnister mellom dere Lenke til kommentar
QBab Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Gratulere med date! Tips: berøring innen første 2 minutter. Start gjerne med en klem, gå arm i arm og kall det "The gentleman walk", ta henne tilfeldig på skuldren, etc. Dette har alt og si, og jeg kan love deg det blir mindre skummelt å for eksempel skulle kysse henne senere på kvelden. Siden dere allerede har hatt kroppskontakt. Knuff litt bort i henne og kjør en leken stil, ikke la det bli for seriøst og kjedelig. God tur! Endret 24. juli 2008 av QBab Lenke til kommentar
lilko Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Dere har snakket om forhold etter å ha kjent hverandre i to dager? Jaha? Hva? Tror du ikke på kjærlighet ved første tastetrykk? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Kult da. Ha det moro. UGh! Ikke ødelegg da! Sånn skal det postes i denne kategorien: Gratulerer!!!!!!! OMOGMOM Greit. Skal ha det i bakhodet chief. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 OOOPs jeg siterte feil person! SORRY Lenke til kommentar
V_B Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Dere har snakket om forhold etter å ha kjent hverandre i to dager? Jaha? Hva? Tror du ikke på kjærlighet ved første tastetrykk? jeg lo Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Fristelsen for å komme med en ødeleggende kommentar er stor, men jeg velger å ignorere det. Lykke til, og måtte du få deg en suss eller tre i løpet av kvelden. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 wee, hjemme igjen nå. det gikk fint bortsett fra at vi fant ut det at mamma mia var en musikal :o men men, ikke noe en kan gjøre ved det nå. vi fikk god kontakt og alt gikk vell, skal møtes i gjenn i morgen eller mandag hvor vi sover her eller der. hadde det meget bra, ble ikke noe kyss men en god klem. får vente til det rette øyeblikk. Lenke til kommentar
lilko Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Bra at det gikk bra da. Og lykke til neste gang dere møtes Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Meget bra jobbet. Dere fortjener ett gledesutbrudd. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Haha, en ide å sjekke ut hva slags film dere skal se før dere faktisk ser den? Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) wee, hjemme igjen nå.det gikk fint bortsett fra at vi fant ut det at mamma mia var en musikal :o men men, ikke noe en kan gjøre ved det nå. vi fikk god kontakt og alt gikk vell, skal møtes i gjenn i morgen eller mandag hvor vi sover her eller der. hadde det meget bra, ble ikke noe kyss men en god klem. får vente til det rette øyeblikk. Gjorde samme feilen selv en gang. Hairspray så ut som en tidig komedie.. så feil kan man ta^^, Endret 30. juli 2008 av Karlson Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Gjorde samme "feilen" jeg og. Var heldigvis "Sweeny Todd". Endret 30. juli 2008 av Slimda Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 En jente jeg ikke kjente kontaktet meg på msn etter og ha sett meg hvor jeg jobber. . Har du skrevet e-mail adressen din på navnelappen? Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 nei, hehe ,... Hun saa meg i en gamel skole katalog of og kontaktet paa facebook ... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Enda mer creepy at hun gikk gjennom klassebilder for å finne deg, stalker . Neida, du får ha det gøy, håper det går bra mellom dere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå