johome Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg har tenkt å skaffe meg tastatur og mus som ikke skal brukes til gaming. Prisklasse 500 - 1000,- tilsammen. Noen bra tips ? Lenke til kommentar
Fapse Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Kan du utdype litt mer hva du skal bruke musen til? Skal den være trådløs eller kablet? Hvor mange DPI øsnker du på musen og ønsker du mange ekstra knapper og funksjoner på tastaturet? Eller ønsker du bare et alminnelig tastatur og mus uten noe ekstra? Du kan jo ta en titt på denne musen: https://prisguiden.no/product.php?product_id=79529 og dette tastaturet: https://prisguiden.no/product.php?productId=77784 Er ganske fine og funksjonelle, men viktigst av alt, behagelige Lenke til kommentar
johome Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 Jeg har allerede tatt mitt valg etter litt dårlig respons her ........... Logitech G15 Tastatur Logitech Trackman Wheel Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg har allerede tatt mitt valg etter litt dårlig respons her ........... Logitech G15 Tastatur Logitech Trackman Wheel hehe ^^ G15 er da gamerens "eneste" valg når det kommer til tastatur Lenke til kommentar
Fapse Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg har allerede tatt mitt valg etter litt dårlig respons her ........... Logitech G15 Tastatur Logitech Trackman Wheel hehe ^^ G15 er da gamerens "eneste" valg når det kommer til tastatur Hehe. Ikke gaming tastatur så velger du G15 tastatur ^^ Lenke til kommentar
johome Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Hva velger jeg da ? Jeg har ennå ikke kjøpt tastaturet. Skal kjøpe en PC til ca 15000,- Lenke til kommentar
Fapse Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 G15 er kjempe bra tastatur, men etter som du skrev at du ikke skulle ha gaming tastatur var det litt komisk ^^ Lenke til kommentar
johome Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Vet at det er et gaming tastatur. Den ble anbefalt av en som drev med gaming. Han mente at den også er helt utmerket til vanlig bruk ........... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå