Gå til innhold

26" i budsjettklassen - anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Jeg har en Xbox 360 stående på rommet, men vil jo dra full nytte av den. Har nå en 19" (?) CRT fra begynnelsen av 90-tallet vil jeg tippe. Det blir litt lite, og man må omtrent sitte oppi skjermen for å lese skrift osv. på spill. Den kan også bli veldig vanskelig å se når det er lyst på rommet, og særlig mobilen i GTA IV kan bli vanskelig å lese (vet ikke om dette er spesielt for min TV, da).

Jeg ser derfor etter en LCD TV på 26". Den skal omtrent bare brukes til spilling og en DVD (på X360) i ny og ne. TV-signalene er så dårlig med bordantenna på rommet, at jeg omtrent ikke ser på TV. Jeg Har lyst å bruke så lite penger som mulig. Jeg har satt en maxgrense på 4000, hvis det er mulig. Er en fordel hvis den kan kjøpes i butikk (type Elkjøp, Expert o.l), men ikke et must. Den skal stå på et TV-bord jeg har stående, om det har noe å si. Hadde vært gøy å spille CS, COD4 o.l. på den, og har en PC med HDMi, så må ha HDMi på TVen. Xboxen er forøvrig uten HDMi, så 1 inngang holder.

Håper på noen gode svar.

EDIT: KAN være en 32", men de blir litt dyrere hvis man vil ha samme kvalitet. Tror også det blir for stort på rommet mitt. Skal sitte maks 1,5 meter fra skjermen, liksom.

EDIT2: Hva med denne?

EDIT2: Kan si at jeg bor i Arendal, og her vi vel Elkjøp, Expert og Euronics som selger TVer såvidt jeg vet. :p Kan kjøpe på PS.no (hvis de har noe bra) og hente på lageret der, da.

EDIT3: har også vurdert 32" fra Tatung. Hvilken modell er det snakk om da? Tatung V32MCAK-E01, Tatung V32MCHK eller Tatung V32MCHK EE1?

Hvordan er Hyundai HLT-32V2 (evt. HLT-26V2, som faktisk koster mer)

Jepp, dette ble mange forskjellige forslag. Håper noen kan hjelpe.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har bestilt en Samsung 32" LCD-TV LE32A330 til 3990 på Komplett.no. Håper jeg blir fornøyd, noe jeg antagelig blir.

Jeg har akkuratt tenkt å kjøpe den samme. Skriv en liten anmeldelse av tven når du får den er du snill..

Lenke til kommentar

Denne TVen er på ukestilbud (på Komplett) til 3990. Ville vurdert å kjøpe med en gang, da tilbudet går ut idag. Jeg har vel heller ikke nok peiling på TV til å kunne anmelde den noe særlig mer enn å si "Det ser bra nok ut for meg". :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...