okasin Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hei.. nå har jeg sittet med adobe photoshop i snart 3 timer.. for å prøve å sette mitt hode på en annen manns kropp Med det ser ut til å være helt umulig med Adobe.. Noen som kan guide meg mellom det? eller henvise til en side som forklarer hvordan man manupulerer bilder? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Free transform, maskering og eventuelt noko fargejustering. Det er ikkje umogeleg, men kor godt resultatet vert avheng av bileta du har å jobbe med, samt kor god du er. Ei rekkje forklaringar på framgangsmåten kan du finne på denne måten. Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hei.. nå har jeg sittet med adobe photoshop i snart 3 timer.. for å prøve å sette mitt hode på en annen manns kropp Med det ser ut til å være helt umulig med Adobe.. Noen som kan guide meg mellom det? eller henvise til en side som forklarer hvordan man manupulerer bilder? Dette er selvfølgelig ikke umulig i Photoshop. Jeg har gjort det flere ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå