MaxP2P Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Har nå tenkt å sette sammen en ny HTPC. Etter en del lesing om både XONAR1.3, G45 og 790GX, hvor sistnevnte virket som det mest spennende alternativet (som kommer i nærmeste framtid (~1mnd?)). Så fant jeg ut at jeg egentlig ikke føler så veldig for å vente, med tanken på at lyd over HDMI (og bitstream lyd generelt) er litt care for min del. Dermed satt jeg sammen dette her: Hardware.no - Prisguide HDD og PSU har jeg, så det tok jeg ikke med der. Maskina skal kun brukes for 720p/1080p film og musikk avspilling. (Og kanskje litt surfing og slikt en gang i blant..) Hadde satt pris på om dere kunne komme med litt innspill på det oppsettet der, evn. komme med argumenter på hvorfor jeg så absolutt burde vente på enten G45 eller 790GX (XONAR1.3 ser det ikke ut til at vi ser i noe nærmeste framtid, så vi ser bort i fra den). =) Takk på forhånd! ^.^ Endret 23. juli 2008 av MaxP2P Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Denne CPUen har 140W TDP går du ned til 9750 har den 95W TDP. Scythe Ninja mini CPU kjøler er som "lagd" for dette kabinettet. Edit: mener å ha lest at hovedkortet ikke støtter 9950, sjekk på gigabytes hjemmesider. Endret 23. juli 2008 av obergeru Lenke til kommentar
MaxP2P Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 Hmm.. Ja, ser ut til at den ikke støtter 9950 enda. Det var jo litt nedtur.. Heller er ikke 9850 støttet enda. 140W TDP er vel bare når CPU'en er ved full load? Burde ligge et stykke under dette ved vanlig bruk / HD avspilling? Har lagt til scytche nå. Takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå