L4r5 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Legg merke til når førsteinnlegget er skrevet. Har noen av dere sett den filmen som er laget av Charlie Chaplin?Den handler om no hitler greier etter som jeg har forstått, right Så det jeg lurte på, er den verdt og laste ned når jeg har Nye online adsl med 5 gb extra som jeg kjøpte? Er filmen braartig? Så kommer noen inn i dag og forteller hvor bra filmen er. Uinterresant for denne tråden egentlig Årets bump noen? Ikke hvis ikke trådstarter har rukket å laste ned filmen enda Med gamle Telenor-løsningen holder han nok på enda. Endret 23. juli 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 HEHE Husker vi hadde sånn. Da måtte jeg ikke lenger snike meg opp på natta og koble til meg til nettet! Nei nå var det bare å skulke skolen for å laste ned masse små spill fra http://www.gratis-kvalitetsdataspel.org Lenke til kommentar
TheInfamous Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Hehe, ja tenk! Husker det der, horribelt å tenke på i dag.. Edit: Da og, for så vidt Endret 6. august 2008 av TheInfamous Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå