A_B_C_D_E_F Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Hei, jeg bare lurer på om det er noen som vet om det finnes ett enkelt program for å lage en slik "rulle text" som dem har i begynnelsen av Star Wars filmene(Texten går på skrå innover i galaksen) Dere vet hva jeg mener !!(?) Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Det går kanskje ann å lage med et 3D-program? Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Hei! Veit om eit tuturial på korleis du kan gjære det.. Har ikkje urlén i hovudet..Kan komme tilbake med url..Så fort eg finner den.. Btw,kva film/video er det du lagar..? Lenke til kommentar
A_B_C_D_E_F Skrevet 14. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2002 Tusen takk for raskt svar , håper du finner den urlen.. :smile: Lager bare noen familie filmer som jeg sender rundt til familien i VCD format. Som mange nok er enig med meg så er ikke alltid familie filmer noe kjekt å se på, så jeg tenkte jeg kunne sprite den opp med litt morsomheter i starten :smile: Ha den rulletekst videoen før VCD menyen kommer opp. Tenkte også jeg kunne fortelle at Ulead DVD factory er helt konge til å lage (S)VCD menyer med. kanon enkelt å lage flotte menyer med lyd og hele pakka. Lenke til kommentar
nygjerd Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 på http://www.adobe.com er det en tutorial på hvordan du lager det i after effects. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå