Gå til innhold

Driver til GeForce Go 7600?

Anbefalte innlegg

Når jeg skal spille CS 1.6 får jeg beskjed om at jeg må oppdatere skjermkort driveren min, til t GeForce Go 7600 kort. Men problemet er at jeg ikke finner driver som funker noe sted.. På nVidia sine hjemmesider finner jeg ikke igjen kortet en gang. Så jeg har prøvd å laste ned fra guru3d.com osv. uten noe hell..

noen som kan hjelpe meg??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Framskritt i allefall, jeg fikk innstalert driveren. Men nå er eneste instillingene jeg kan ha 640x480 med 4-bits farge. Så noe må jo være galt. Uansett hva jeg prøver og endre på oppløsing og farge, og trykker apply, så spretter den bare til bake til det som står skrevet over..:S

Lenke til kommentar

http://www.laptopvideo2go.com/forum/index....showtopic=14396

Prøv her :). Problemet er at INF-filen som følger med driverne sier at "jeg funker kun med disse produktene". Men de fungerer med langt fler. På den siden finner du drivere som er fiksa på, slik at de fungerer med ditt skjermkort.

Klikk den på den driveren som har fått flest stemmer der, og følg instruksjonene for nedlasting :).

Lenke til kommentar

Last ned driversweeper (google).

Avinnstaller alt av skjermkortdrivere, absolutt alt du kan finne av det, gå inn under enhetsbehandling og fjern skjermkortet derfra om det står noe der - type "avinnstaller".

Restart.

Kjør driversweeper, hak av for nvidia skjermkortdrivere. Fjern alt. Restart. Legg inn de driverne ovenfor, følg bruksanvisningen NØYE.

Btw, fiks signautren din, maks 4 linjer :).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...