Parted Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 I can now reveal exclusive inside info about Final Fantasy… VII! Final Fantasy VII will be getting a “new” version of the classic game from the massive franchise and it will be exclusive to the PLAYSTATION 3. It is unclear whether a new version will be a simple remake or an extension to the original like Crisis Core, and if it will be a Blu-ray release, or on the PSN. Something else which will be coming to the PS3 is the original FF7 which will be on the PlayStation Network by the end of the year. Both of this info will be officially announced at either Square Enix’s August conference in Japan, or the Tokyo Game Show. http://playstationlifestyle.net/2008/07/22...l-fantasy-info/ http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=200273 Offisielle svaret til SE: Square Enix has refused to comment on "rumour and speculation" Det som er interessant her er at de tidligere svarte med: We have no plans to make a FF7 remake Har pipen fått en annen lyd? Synes dette høres ut som noe er på gang... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Det kan vi ta HER: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&start=3040 Endret 23. juli 2008 av Angels Eye Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Som jeg har sagt før.. med square sitt fokus på $$ om dagen, så er det liten tvil om at en ffvii remake kommer før eller siden. Får bare håpe den kommer til ps3 og ikke psp, eller ds Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Den kan godt komme på 360 også.. men håper i hvertfall det kommer på den stille maskinen ;p Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Haha, er jo en fordel at man hører noe når man spiller Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Kanskje like greit at remaken blir eksklusiv, så slipper man at alle FF-fanboysa tilter helt Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Om dette skjer, så kommer jeg til å ha multiple orgasmer i lange tider fremover! Det hadde vært så fantastisk deilig! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 ff7 med dagens grafikk kan bli konge det, men er litt bekymra for at det ikke skal leve opp til forventningene. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Har ventet på dette lenge, det måtte komme. De laget jo Advent Children pga folk nektet å gi slipp på Cloud og Sephiroth. De er tidenes spillkarakterer og fortjener mange mange spill til. De er levende legender. Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 http://playstationlifestyle.net/2008/07/23...t-from-whoelse/ Blir visst ikke noe remake i følge denne siden. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Finnes så mange rykter man finner om dette! Det som er rart, er jo at SE valgte å ta med den gamle spec videoen med introen fra FFVII i Crisis Core! det er jo merkelig, når den lagde så syykt mye oppstyr for rundt 1-2 år siden! Lenke til kommentar
Martingutten Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg tror ikke SE sa nei til å overhode lage en remake... De sa bare nei til at de hadde planer for det da.. for et par år siden? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Finnes så mange rykter man finner om dette! Det som er rart, er jo at SE valgte å ta med den gamle spec videoen med introen fra FFVII i Crisis Core! det er jo merkelig, når den lagde så syykt mye oppstyr for rundt 1-2 år siden! Nei,det er da ikke rart.... da CC er bygget opp rundt FF VII.....Selv om CC skal handle om ting som skjedde før syveren Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Den kan godt komme på 360 også.. men håper i hvertfall det kommer på den stille maskinen ;p Til høsten blir Xbox 360 også endeldig rolig Var jo ein SE representant så sa at fansen ville gå mann av huse om 1.mnd tid. SE skulle visstnok komme med noen sjokkerende nyheter. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Tenk fra Square Enix sitt ståsted. Hvor mye tjener de på å annonsere rundt E3 2005 at de faktisk skal lage remake? Det kunne fått konsekvenser for altmulig, spesielt med tanke på konkurranse osv. Vi får bare håpe, herreGUD, vi får bare håpe! Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Jeg tror ikke det blir remake, sjansen er vel større for at det er det siste spillet i VII compilation som kommer nå. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Finnes så mange rykter man finner om dette! Det som er rart, er jo at SE valgte å ta med den gamle spec videoen med introen fra FFVII i Crisis Core! det er jo merkelig, når den lagde så syykt mye oppstyr for rundt 1-2 år siden! Nei,det er da ikke rart.... da CC er bygget opp rundt FF VII.....Selv om CC skal handle om ting som skjedde før syveren Jeg vil si det er rart at de vil blusse opp de ryktene igjen og igjen.. De vet jo at det kommer til å bli rykte snakk av slikt! siste spillet av FFVII-Compilation? Hva skulle det vært om nå? Jeg føler jeg har fått vite alt som er verdt å vite nå.. Ingen spørsmål jeg lurer på egentlig.. edit: ville bare føre til at en eventuell remake ikke er så farlig for min del, for jeg koser meg mer med FFVII slik det er nå med dårlig grafikk, enn noe annet spill.. men, sier selvsagt ikke nei til en remake, men jeg er redd for at jeg ville bli skuffet.. Endret 24. juli 2008 av Pebble Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 siste spillet av FFVII-Compilation? Hva skulle det vært om nå? Jeg føler jeg har fått vite alt som er verdt å vite nå.. Ingen spørsmål jeg lurer på egentlig.. Dirge of Cerberus har jo en liten cliffhenger i slutten, hvis du har spilt det. Dirge of Cerberus Secret Ending Men håper på remake av tidenes spill Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Selv om jeg ber og håper på en remake, så tror jeg egentlig dem bare fortsetter historien etter Dirge of Cerberus. Blir litt for dumt å faktisk gi fansen det dem vil ha.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå