Gjest Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hei !! Jeg har tenkt til og se The Dark Night i morra / fredag litt usikker på tiden så det er spørsmålet mitt: Fredag den 25.07.2008: Tidspunkt Kino: Sal: 00:02 Kristiansand kino Fønix 1 Vil det si at den går på torsdag og varer til fredags morra altså skal jeg se filmen i morra kveld ? eller et det natt til lørdag den går ? Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Det betyr vel to minutter ut i fredagen, altsaa det som foles som torsdag kveld, og er fredag morgen/natt. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 takk, det er en annen som skal se filmen også i den uoffisielle tråden er på forumet Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Ja, rart med det der Dark Night. Står det på billetten min også faktisk. Skylder på Norge og kunnskapsløshet. Lenke til kommentar
afirm Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Hmm.. Det er jo fantastisk dårleg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå