stein73 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 har vært på komplett og funne min drømme skjerm Samsung 22" Wide Syncmaster T220, 1680x1050, VGA/DVI, 20000:1, 2ms Den har ikke hdmi, ha slags ulemper medfører det ? mvh Stein Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Det fins overgang ifra dvi til hdmi så egentlig så skal det ikke føre med seg noe ulemper annet at du nok ikke får lyd med deg på kjøpet noe som hdmi har muligheten for så vidt meg bekjent. Lenke til kommentar
stein73 Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 Det fins overgang ifra dvi til hdmi så egentlig så skal det ikke føre med seg noe ulemper annet at du nok ikke får lyd med deg på kjøpet noe som hdmi har muligheten for så vidt meg bekjent. Joda men jeg lurte egentlig på hva en hdmi brukes til på en pc skjerm? greit nok og ha hdmi på en stor flatskjerm men en pc skjerm? er det meninga med det? Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Joda men jeg lurte egentlig på hva en hdmi brukes til på en pc skjerm? greit nok og ha hdmi på en stor flatskjerm men en pc skjerm? er det meninga med det? Det er en billig måte øke bruksområde på, f.eks tv via tv dekoder med hdmi utgang eller ps3/dvd/bluray etc.. Lenke til kommentar
stein73 Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Joda men jeg lurte egentlig på hva en hdmi brukes til på en pc skjerm? greit nok og ha hdmi på en stor flatskjerm men en pc skjerm? er det meninga med det? Det er en billig måte øke bruksområde på, f.eks tv via tv dekoder med hdmi utgang eller ps3/dvd/bluray etc.. he-he såpass,takk for svar i hvertfall:) tror neppe en 22t skjerm gir de samme spillopplevelse med en ps3 vs en 50t rein stue tv, så det er jo som du sier da, en billig måte og øke bruksområdet på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå