paranoide Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Da det av kapasitetsårsaker ikke lar seg gjøre å få tradisjonelt bredbånd i leiligheten jeg leier, har jeg bestemt meg for å prøve mobilt bredbånd. Da jeg ønsker å benytte dette til 360/PS3 i tillegg har jeg så langt sett for meg Ice som leverandør, da de leverer med router. Er det noen her på forumet som har erfaringer med Ice i Drammen? Jeg bor rett ved Brakerøya stasjon, om det skulle være av betydning. Jeg har ingen kjempebehov, men det hadde vært greit med nedlastingshastigheter på rundt 100kb\s, dersom jeg er generøs. Endret 23. juli 2008 av paranoide Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Ingen som har erfaringer med Ice i Drammen? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Sitter på ICE nå, og det fungerer greit sånnsett. Opplever at modem d-50 utgaven er noe ustabil og blir kasta av hver gang jeg streamer fra Last.fm. Mistenker ICE til å være noen jævla kukskaller, for den fungerer via VPN mot jobb. Uansett, sjekka GET via kabel, evt ADSL fra alle leverandører? Dersom f.eks ventelo har bygget ut der og har utstyr i sentralen så kan det hende de kan levere selv om f.eks tele2 sier fult da de kanskje må leie av telenor... bare en tanke Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg har forhørt meg med så og si alle leverandører, og alle sier det ikke er kapasitet på linjen inn i bygget mitt. De tre andre leilighetnee har nett, og dette virker for meg stabilt, så jeg kan ikke forstå hvorfor ingen er villige til å levere til meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå