Mystogan Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Da tenkte jeg at jeg skulle gå til innkjøp av en mus til den bærbare pc-en min, men problemet er at jeg vil ha en mus som fungerer de fleste steder uten musematte. Tenkte litt på Logitech V450 Nano, men er litt usikker på den. Den skal brukes på skolen, og jeg vet ikke hvor mange andre som kan ha kjøpt samme mus, og om dette eventuelt kan føre med seg problemer på grunn av det trådløse. Ellers tenker jeg litt på Razer Krait. Den er liten, men usikker på om sensoren er noe særlig uten musematte. Ser også på Razer Diamondback 3G. Så dersom noen har kjennskap til den, og har prøvd den, ville det vært fint om dere kunne fortelle hvordan den er på ulike underlag. Det er vel den samme sensoren som i Razer Deathadder ...? Noen annet å anbefale? Må bare si at jeg ikke vil gå over 400 kroner. Musen skal brukes til det meste. Spill, surfing og Photoshop. ^^ Takker for svar. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Vet ikke hva prisen blir, men microsofts intellimouse funker fett uten matte. Lenke til kommentar
Mystogan Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 Vet ikke hva prisen blir, men microsofts intellimouse funker fett uten matte. Hmmm, den funker på de fleste underlag også? Litt ujevne, f.eks? Får tenke på den også. ^^ Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Den jeg har brukt er pappa sin, men jeg lånte den da min egen klikka, og brukte den på typ stuebordet, lesesalen, etc. Lenke til kommentar
Mystogan Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 Den jeg har brukt er pappa sin, men jeg lånte den da min egen klikka, og brukte den på typ stuebordet, lesesalen, etc. Ah, høres bra ut, da høres den ut som en bra kandidat. Selv om jeg heller vil ha Razer. Må bare høre litt hva folk har å si om den. Lenke til kommentar
Fapse Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Skal du ha kaplet eller trådløs? Her er en rimlig mus som er kanskej mest beregnet for gaming: https://prisguiden.no/product.php?productId=87117 Den fås faktisk kjøpt på Clas Ohlson, men ikke tro den er dårlig for det. En av mine venner har den og du får mye for prisen. Selv bruker jeg en Razor Chopperhead sammen med Icemat. Fungerer som en drøm. Jeg skjønner hvis dette kanskje blir litt for mye gaming for deg, så du kan kanskje se på denne: https://prisguiden.no/product.php?product_id=79529 Good Luck Lenke til kommentar
Mystogan Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Reiste til Frankrike kort tid etter denne tråden ble opprettet, så har ikke fått svart ... Men kan vel si at jeg kjøpte meg en Diamondback 3G, og er strålende fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå