thescientist Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Jeg har en Amilo som jeg har hatt i halvt år nå, og har installert Norton 360 (Kjøpt og ikke nedlastet) Jeg kjøpte Office Home and Student i går og prøver å installere CDen, men jeg får en feil melding hvor det står: Det oppstod en feil i Microsoft Office Home and Student 2007 under installasjonen. Feil 2203. Det har oppstått en intern feil (Også en lang kode som viser til et sted på C:\) Kontakt Micrsoft Product Support Services (PSS) for å få hjelp. Hvis du vil ha mer informasjon om hvordan du kontakter PSS, se (viser til et sted på C:\ som jeg IKKE finner!) Tidligere har jeg hatt problemer med at PCen ikke "finner" OS når jeg startet PCen. Får en svart skjerm hvor det står "finner ikke OS" mange ganger etter hverandre. Dette begynte fra dag 2 da jeg fikk PCen. Har også fått blåskjerm endel ganger. Men det er en liten stund siden det skjedde nå. Og jeg har alltid Norton 360 oppe og alt er fint, enda har ikke maskinen funnet noen virus. Hva skal jeg gjøre? Er det noe galt med PCen eller Office? Edit: Ingen? Endret 26. juli 2008 av a_man Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå