Djengo^^ Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 heisann. dimmet nå igår, og lurer på sånn omtrent hvor lang tid det tar før pengene kommer på konto? noen som vil si hvor lang tid det tok for dem selv? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Mener å huske at det tok ca en måned for meg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Skal få det innen en måned. Selv, så "glemte" de at jeg hadde dimmitert. Jeg fikk ikke dimmisjonspenger, MEN jeg fortsatte å få dagpenger. Komisk. Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 jeg dimma 21 juli nå. håper dimmepengen kommer snart... er det vanlig at de kommer på første "lønningsdag" etter jeg dimmer? som nå på 1. august. Lenke til kommentar
mr-awesome- Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 jeg dimma 21 juli nå. håper dimmepengen kommer snart... er det vanlig at de kommer på første "lønningsdag" etter jeg dimmer? som nå på 1. august. Når hadde du innrykk? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Fikk beskjed om jeg kom til å få de 1. august. (..om en eller annen tufs ikke har "aktivert" meg for 2. året i forsvaret, da blir det ikke utbetalt automatisk) Dimmet nå torsdag, innrykk 31. juli i fjor. Lenke til kommentar
mr-awesome- Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Fikk beskjed om jeg kom til å få de 1. august. (..om en eller annen tufs ikke har "aktivert" meg for 2. året i forsvaret, da blir det ikke utbetalt automatisk) Dimmet nå torsdag, innrykk 31. juli i fjor. Da var du inne nesten et helt år da, syns jeg leste at man normalt dimmer tidligere. Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 innrykk 23 juli i fjor. håper virkelig dimmepengene kommer første august. dagen jeg egentlig skulle fått millitærlønn hadde jeg vært inne enda. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Fikk beskjed om jeg kom til å få de 1. august. (..om en eller annen tufs ikke har "aktivert" meg for 2. året i forsvaret, da blir det ikke utbetalt automatisk) Dimmet nå torsdag, innrykk 31. juli i fjor. Da var du inne nesten et helt år da, syns jeg leste at man normalt dimmer tidligere. Skal fortsette i forsvaret, så jeg hadde ingen grunn for å førtidsdimme. Ble riktig nok en ukes ferie på meg før jeg starter opp igjen Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Dimmepengene mine fikk jeg på første lønningsdag etter jeg dimmet Dimmet 1. mars, fikk dimmepenger 1. april Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Dimmepengene mine fikk jeg på første lønningsdag etter jeg dimmet Dimmet 1. mars, fikk dimmepenger 1. april fett fett fett. har et par kamerater som har sagt det samme, men hører så mye rart... håper de dukker opp imorra. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Satser på at de kommer i morgen ja, har fradrag på lånet mitt i morra Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg dimma 3 juli. Og ca den 15 juli fikk jeg 10 000, av forsvaret. Skjønte ikke dette, da dimmepengene er på 12500 (HV). Uansett, jeg ringte de og fikk beskjed om at de sikkert kom neste lønningsdag. Men i dag fikk jeg utbetalt 3800. "Lønn" sto det. What the hell? Hvorfor får jeg lønn? Og hvor er de 2500 som er igjen av dimmepengene? Forsvaret slutter aldri og forbause meg Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Forsvaret slutter aldri å overraske/skuffe. Har ikke fått utbetalt dimmepenger enda Går greit for meg personlig, men banken skal jo egentlig trekke fradrag på lånet i dag. Fikk utsatt det til neste uke, så jeg får ført over penger hvis ikke forsvaret får ræva i går. Lenke til kommentar
Jurist Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg dimma 3 juli. Og ca den 15 juli fikk jeg 10 000, av forsvaret. Skjønte ikke dette, da dimmepengene er på 12500 (HV). Uansett, jeg ringte de og fikk beskjed om at de sikkert kom neste lønningsdag. Men i dag fikk jeg utbetalt 3800. "Lønn" sto det. What the hell? Hvorfor får jeg lønn? Og hvor er de 2500 som er igjen av dimmepengene? Forsvaret slutter aldri og forbause meg Dimmepengene er per 1. juli 2008 26850,-. Dersom du kun har avtjent 6 mnd førstegangstjeneste (HV, som du sier), skal du ha halvparten, altså 13425,-. Dersom du fikk 10000 først og så 3800, høres det ut som om du har fått 13800 kroner, og bør være fornøyd med det. Om den personellmedarbeideren som har tastet inn restbeløpet i økonomisystemet har kalt det "Lønn" eller "Dimisjonsgodtgjørelse" spiller vel ingen rolle? Snakk om å gjøre seg vanskelig Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 De ekstra kronene er nok dagpenger for de få dagene i Juli du tjenestegjorde! Husk at forsvaret i januar/februar gikk fra å forskuddsbetale til å etterskuddsbetale. Altså jeg som dimmet 31. juli, skal ha dagpenger for hele juli mnd, etter de nye satsene (140,-) Så de som styrer økonomien i forsvaret har nok ikke betalt deg så alt for mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå