Pizzaen Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hei:) Jeg har prøvd og ta print screen av en film jeg spiller av med Windows Media Player, men bildet blir bare svart Har prøvd på VLC også men uten hell. Tror det var en instilling som måtte av før jeg kunne ta print screen men husker ikke hvilken Norn som kan hjelpe ? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Har engelsk media player, men det er hvertfall: Tools - Options - Performance - Skru av video acceleration. På norsk blir det sikkert: Verktøy - Alternativer - Ytelse? - Skru av video acceleration Funker hos meg hvertfall! Endret 23. juli 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Om du går til file -> save as, eller noe sånt i vlc så får du SS av det som var der da... Om jeg ikke husker helt feil... Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Eller du kan bruke en bedre mediespiller som ikke bruker overlay til å rendre videoen... Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 Har engelsk media player, men det er hvertfall: Tools - Options - Performance - Skru av video acceleration. På norsk blir det sikkert: Verktøy - Alternativer - Ytelse? - Skru av video acceleration Funker hos meg hvertfall! Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå