Kim G. Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg antar det er flere av oss som drømmer om at man kan kjøpe en stor skjerm som takler både bilde til PC, TV og DVD godt, slik at man kan ha tastaturet på stuebordet og kunne surfe på nett og jobbe i Microsoft Office uten problemer fra noen meters avstand. Rene PC-skjermer i denne størrelsen koster litt for mye for meg, men det lar seg gjøre å få seg en god 37" Full HD TV med pc-inngang for rundt kr 6000,- men er det noe å satse på? Blir teksten tydelig? Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Merke? Panaconic har VELDIG dårlig inngang det har også pioneer mens Samsung er vel det beste jeg har testet Lenke til kommentar
Kim G. Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 Merke? Panaconic har VELDIG dårlig inngang det har også pioneer mens Samsung er vel det beste jeg har testet Samsung ja, de lager pc-skjermer så vel som tv-skjermer. Har du testet en spesifik modell? Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Testet den ensten nye som er sort med nydelig design husker ikke Hvfa modellen het Lenke til kommentar
Kim G. Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Testet den ensten nye som er sort med nydelig design husker ikke Hvfa modellen het Vet du om samsung har støtte for såkalt native pc-oppløsning "greie" på pc/dvi/hdmi-inngangene? Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Det vet jeg ikke Men send en mail til samsung og spørr hva de har og ambefale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå