Audun B Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hei, jeg var på fest i går, og det ble spilt en sang der som var utrolig fengende. Det var noe norsk rap. Men ikke sånn "yo yo, my bitches and hoes", men mer av typen glad-rap. Og i referenget eller noe så sang de noe som ligner dette " bare hopp opp ... musikken spiller non stop" eller noe lignende. Alt er egentlig veldig difust, foruten at jeg digga sangen. Noen som vet hvilken sang dette er? Mvh Audun B Lenke til kommentar
Arne Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Kanskje det var: Anna David Feat Ufo Yepha - Når musikken spiller Lenke til kommentar
Audun B Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 Takk for forslaget, men det var det altså ikke. Som sagt. Norsk glad-rap. Det der var noe helt annet. Noen andre som tror de vet hvilken det er? Stilen høres litt ut som Erik og Kriss / Karpe Diem. Men jeg har skjekket med disse, og ut i hva jeg fant, så hadde ingen av dem denne sangen. Lenke til kommentar
Audun B Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 bump! Noen må da vite det. Kom igjen nu! Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 kan de vere gatas parlament? eg synest dem har sånn glad musikk Lenke til kommentar
Audun B Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 Hvilken sang av gatas skulle det være? Lenke til kommentar
Audun B Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 Fant det ut! Erik og kriss - Non stop Kan stenges! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå