whom Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Vil bare honøre De to bergenserne som Kjørte 14 timer for å spise kebab (i Drammen) Kunne nesten vært filmatisert noe lignende Så hva sier dere. Skulle dere kjørt 14t for et realt måtlid. Burger eller kebab? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Viste artikkelen til roomien min, og han sa kebaben på snappys er kjip! Jeg tror nok ikke det er mye som hadde fått meg til å ta den turen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Vil bare honøre De to bergenserne som Kjørte 14 timer for å spise kebab (i Drammen)Kunne nesten vært filmatisert noe lignende Har jo gjort det med Harold & Kumar. Så hva sier dere. Skulle dere kjørt 14t for et realt måtlid. Burger eller kebab? Aldri. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg kjører gjerne fra Tromsø til Harstad for en Durum kebab. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg skjønner de godt, Drammen er og blir kebab central! Bergen har en del kebabsjapper som er helt ok, men ingen av de er i nærheten av det Snappys kan by på. Hvordan klarte de å bruke 14 timer på å kjøre til Drammen forresten? Sist gang jeg tok turen over fjellet brukte jeg litt over åtte timer fra Bergen til Oslo. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Aldri om jeg hadde brukt 14timer, men valget mellom burger og kebab er lett. Burger selvfølgelig men velger som regel kebab da burger er så mye dyrere. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Aldri om jeg hadde brukt 14timer, men valget mellom burger og kebab er lett. Burger selvfølgelig men velger som regel kebab da burger er så mye dyrere. Da har du ikke sett harold & kumar goes to white castle Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Jo jeg har sett begge filmene. Men jeg kjenner meg selv og vet hva jeg foretrekker. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Dro med en kompis og kjørte 45min for å kjøpe burger, men det slår nok ikke disse 3 kara her fra Bergen nei Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Et solid bevis på hva middelmådig kebab driver oss stakkars bergensere til. Personlig synes jeg kebaben i byen er helt ok, men ikke noe mer enn det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 På snappys er det bare burgeren som er bra. Men den er konge, fordi de har en veldig god dressing. Kebab smaker nå kebab uansett syns jeg. Spiser det aldri. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Er ingen stor kebabspiser selv. Spiser det en sjelden gang iblant. Vil jeg ha god mat investerer jeg heller noen kroner på et ordentlig måltid. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 På snappys er det bare burgeren som er bra. Men den er konge, fordi de har en veldig god dressing. Kebab smaker nå kebab uansett syns jeg. Spiser det aldri. Hvordan vet du hva det smaker da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå