Perdition Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hei, skal ha party ute snart og lurer på hva jeg kan gjøre for at høytalerene mine, og spilleren for den saks skyld, ikke skal vibrere sånn i underlaget. Underlaget kommer til å enten bli en treverk-veranda eller betong. Høytalerne er 30x20 cm. Hva kan jeg legge under? Lenke til kommentar
Perdition Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Det stod kjerringråd for en grunn Har dessverre ikke sånne spikes for hånd, hvis det er det du mener. Kan jo sikkert ta i hammern og dunke inn et par.. eller ikker! Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Da kan du jo prøve å sette de på en steinhelle.... Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Skjær til tykk papp og sett rett under, ser for meg at det burde gå fett Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Liggeunderlag kan nok gjøre susen. Lenke til kommentar
Perdition Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 SMART Lefse! Genialt, det ser jeg for meg at kan fungere helt schplendid, også har vi det i huset også.. massevis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå