eXtREmeGh0sT Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hei der, har vert på grensa å shoppa fiskeutstyr til ett par hundre kroner Men får eg fisk på de ? Det er forskjellige ting altså, zoom inn om du ikkje ser de so godt Takker for svar Beklager bilda, tatt med mobil.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Skal du fiske fra båt eller kaste fra land? Den paternoster takkelen helt nederst er hvertfall fin til flyndre eller noe. Virker som det er små kroker? Endret 24. juli 2008 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
eXtREmeGh0sT Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Begge deler kanskje, men ikkje med alt. Tenkte eg kunne bruke de til bilde til høgre fra land, men de andre tenkte eg på sjøen/hav, men eg veit ikkje, det er du/dåke som er eksperta Eller noke sånt..Alle krokene på de til venstre er in my opinion store kroker, men til venstre er sånn passe små..Men kas snøre eller ting på bilde er de som er bra til flyndre ?? venstre eller høgre bilde, helt nede til venstre er de en havfiskebom Endret 24. juli 2008 av Calle^^ Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Når de fanget fisk for 10.000 år siden, burde det fint gå med det der Skal på fisketur i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå